سلام

من پسری ۲۷ ساله هستم و حدود ۸ ماه میشه با دختر خانمی عقد کردیم...

خدا رو شکر دوران خوبی داریم و عاشقانه همدیگه رو دوست داریم. امّا سوالم اینه که من چون خواهر نداشتم و با هیچ دختری قبل از ازدواج دوست نبودم، بلد نیستم ناز خانمم رو بکشم وقتی ناز می کنه یا خودش رو برام لوس می کنه...!!

نمی دونم اصلاً باید چه کار کنم یا چی بگم بهشون! اصلاً ناز کشیدن چیه؟ اصولش چیه، ذاتیه یا میشه کسب کرد؟ 

همسرم خوشبختانه چیزی نمیگه بهم، ولی خودم دوست دارم یاد بگیرم و تو زندگی چیزی براش کم نذارم. (البته شاید تو دلش بگه چرا همسرم این طوره!!).

از شما دوستان (چه خواهران و برادران) خواهش می‌کنم کمکم کنید که چه کار باید کنم. دوستان متاهل هم تجربیات خودشون رو در این مورد در اختیارم قرار بدن لطفاً

خانم ها حتماً جواب بدن! که دوست دارن همسرشون نازشون رو بکشه یا نه؟ کی این کار رو بکنه بهتره؟ چه جاهایی باید ناز کشید و چه جاهایی نباید کشید و...

تا حالا چیزی برای همسرم کم نذاشتم، دوست دارم این یه مورد هم با کمک شما دوستان حل بشه ان شاءالله.

 ممنون...

 

مرتبط:

چکار کنم تا خانمم خوشبختی رو حس کنه ؟

چطور با محبت کلامی عشقم رو به خانمم نشون بدم ؟

چکار کنم خانمم عاشقم بشه ؟

میخوام خانمم رو عاشق نگهش دارم و حتی عاشق ترش کنم

یک زن، برای خوشبختی، از شوهرش چی میخواد ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
راهنمای زوج های جوان (۷۴ مطلب مشابه) مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه) مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه) روابط عاطفی در دوران عقد (۷۴ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه) روابط عاطفی زن و شوهرها (۸۱ مطلب مشابه)