باسمه تعالی 

سلام

رضایت جنسی عوامل مختلفی داره. ولی اساسی ترین و اصلی ترین ارکان اون عبارتند از:

۱- اطفاء کامل شهوت جنسی

۲- اطفاء روانی 

پس اگه این دو رکن در کنار هم تکمیل بشن رضایت جنسی محقق شده و میشه انتظار رابطه‌ای خوب و پایدار داشت. اما اگه این دو رکن یکیش ناقص باشه فرد از رابطه، اون طور که باید و شاید رضایت نخواهد داشت. حالا با بررسی چگونگی تحقق این دو رکن بریم سراغ راز اصلی؛

رکن اول (اطفاء شهوت)

گفتیم یک رابطه رضایت بخش رابطه ای هست که شهوت جنسی فرد در اثر اون رابطه به طور کامل اطفاء بشه. حالا سوال اینه که چه همسری با چه نوع چهره و اندامی مناسبه برای این منظور؟ 

یادمه یه بار یه روایت از امیرالمومنین(ع) خطاب به چند نفر که از زیبایی یک زن رهگذر به شگفت اومده بودن خوندم که امیرالمومنین ضمن ناراحتی از این افراد به اون ها توصیه میکنه برن سراغ همسران خودشون و میفرماید هر چه اون زن دارد همسران شما هم دارند! (منبعش رو هنوز گیر نیاوردم اگه کسی در دسترس داره بگه).

داداش های عزیز، اولین رازی که باید بدونید همینه. اطفاء شهوت جنسی هیچ ربطی به قیافه و یا اندام شریک جنسی و یا مهارت اون در رابطه جنسی نداره!، اساسا اطفاء شهوت به فعل و انفعالات درونی بدن خود فرد ربط داره و کوچکترین ربطی به چهره و اندام طرف مقابلش نداره، یه پسر اگه همسرش ملکه زیبایی باشه، بعد از رابطه باهاش همون قدر شهوتش فروکش میکنه که اگه با یه خانوم با چهره و اندام معمولی و اطلاع کم از حالات مختلف و متنوع رابطه، ازدواج می کرد. 

پس اساسا از این بُعد به هیچ وجه نگران نباشید. نگرانی اصلی در اطفاء روانیه. این که بعضی ها از ظاهر همسرشون سرد شدن یا فانتزی هایی داشتن که تو رابطه محقق نشده و ...، این ها همه مربوط به رکن اطفاء روانی میشه که بهش میپردازیم.

رکن دوم (اطفاء روانی)

حالا بیایم سر مساله اصلی و راز اصلی؛

چی کار کنیم که از بعد روانی هم رضایت کامل به وجود بیاد؟، یه نگاهی به دور و بر بندازیم، به ذائقه جنسی خودمون هم نگاهی بندازیم. اگه شما هم از اون دسته هستید که از راز اصلی بی خبر هستند میتونم حدس بزنم ذائقه جنسی شما چه جوری شده. 

احتمالا گرایش تون به سمت همین تیپ های به اصطلاح عروسکی هست که تو رسانه ها و تو خیابون ها به وفور به چشم تون خورده، میگید نه؟

خب یه بار خودتون رو تست کنید، ببینید به یه دختر با قیافه طبیعی یا به اصطلاح نچرال چقدر گرایش دارید؟، اگه دیدید به نظرتون این تیپ دخترها قشنگ نمیان، پس حدس بنده درست بوده، خب حالا ذائقه جنسی شما که اینقدر مشکل پسند شده چی کار میشه کرد که رضایت جنسی از بعد روانیش بعد ازدواج به وجود بیاد؟

اینجاست که راز اصلی به کمکتون میاد؛

کنترل چشم

میگید نه؟، کافیه یه بار امتحان کنید تا طعمش رو بچشید. به مدت ۴۰ روز چشم تون رو کنترل کنید. تو خیابون چشم از دخترها بردارید و نگاه عمدی نکنید و اگه چشم تون به دختری افتاد که خوش تون اومد سریع چشم تون رو پایین بندازید.

این دخترهای پر لعاب و تیپ هایی که تو رسانه ها بهتون القا میشه رو نبینید. تصاویر غیر اخلاقی مطلقا نبینید. فکر کنید روزه هستید با این تفاوت که این بار به جای غذا باید از ورود تصویر دختران به درون خودتون ممانعت کنید.

حالا بعد ۴۰ روز دوباره به دختران تیپ نچرال یه نگاه بندازید. میبینید نه بابا، این ها هم انگار خوشگلنا! خودتون تعجب خواهید کرد که با گذشت ۴۰ روز این ها چرا اینقدر خوشگل شدن؟، در حقیقت اون ها خوشگل نشدن، بلکه ذائقه جنسی شما که به خاطر عدم کنترل چشم در طول زمان با بمباران تصاویر و تیپ های عمل کرده و آرایش های آنچنانی تغییر کرده بود داره کم کم به حالت طبیعی خودش برمیگرده، کم کم دارید میشید یه آدم نرمال!

ببینید خدا زن و مرد رو با همین چهره طبیعی خودشون برای هم آفریده، اگه قرار بود این ها برای جذب هم لازم باشه یه سری عمل زیبایی هم خودشون رو خودشون انجام بدن که دیگه خلقت خدا کامل نبود. 

خبر خوب اینه که اگه همین رویه کنترل چشم رو ادامه بدید کم کم به حالتی میرسید که همون دختران نچرال که تا قبل از این بهشون کشش نداشتید براتون مثل شهد و عسل شیرین میشن. فانتزی های عجیب و غریب جنسی که با دیدن تصاویر و خیالپردازی ها به مرور زمان درون شما شکل گرفته کم کم از ذهن و روان شما پاک میشن و شما از اسارت شون رها خواهید شد. 

تصور کنید چقدر دخترهای خوب و عالی و آفتاب مهتاب ندیده و کیس ههای مناسب برای ازدواج هستند که شما چون در اسارت یه ذائقه جنسی تغییر یافته و غیر طبیعی هستید تمایلی ندارید بهشون فکر کنید. 

دلیل اصلی نارضایتی های جنسی هم همین تغییر یافتن ذائقه ها از حالت طبیعی شونه که به خاطر عدم کنترل چشم به وجود اومده. پس راز اصلی رضایت جنسی کنترل چشمه، چشم تون رو کنترل کنید تا همسرتون براتون بهترین باشه، ارزش داره امتحانش کنید.

یا علی


مطالب مرتبط با مسائل زناشویی آقایان:

نمیخوام حسرت یه رابطه ی جنسی حلال بمونه روی دلم

نیاز جنسی مرد کی تموم میشه شرش کنده بشه

آقایون بیشتر دنبال ارضاء نیاز جنسی هستن یا نیاز عاطفی؟

مردها نیاز جنسی شون رو چطور نشون میدن ؟

اگر مسئله رفع حلال نیاز جنسی مطرح نبود، ازدواج می کردید ؟

آپارتمان کوچک+داشتن فرزند بزرگ+نیاز جنسی زوجین

طلاق عاطفی و چگونگی رفع نیاز جنسی

دلایل تون برای ازدواج به جز رفع نیاز جنسی و عاطفی چی میتونه باشه؟

تبعات جدا کردن تخت و اتاق یه زن و شوهر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
روش های کنترل کردن میل جنسی (۴۲ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه) شناخت قبل از ازدواج (۱۵۲ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه) مسائل زناشویی آقایان (۱۲ مطلب مشابه)