سلام

بنده 31 سال دارم و خانمم 30 ساله. 3 و نیم سال پیش بر اساس مراسم سنتی ازدواج کردم. هدف ازدواج داشتن زندگی راحت و دور از بگو مگو باشه. بسیار انتخاب سنتی داشتم و اخلاق و اصالت خانوادگی طرف برام ملاک بود.

از 15 سالگی زندگی اینده ی رویایی داشتم و داشتن زنی زیبا و کم سن و سال ارزویم بود و از لحاظ جنسی به شدت بهم فشار میومد. دو بار شکست عشقی خورم و قول دادم که عاشق نشوم و مثل بقیه انتخاب اسانی داشته باشم. قبل از ازدواج متوجه اندام سن بالای خانمم شدم و چند بار پشیمان شدم ولی با توجه به هدف و ملاک هایی که داشتم زیبایی و جذابیت را مهم نمی دونستم.

از وقت ازدواج تاکنون تحمل میکنم و دخترای دیگه رو ارزو میکنم که چرا زود انتخاب کردم. دو بار به خانمم درخواست طلاق دادم ولی قبول نکرد و به خاطر اینکه در فرهنگ ما طلاق امری ناپسند است هیچ اقدامی نکردم.

الان بر سر دو راهی موندم .اصلا خانمم رو از ته دل دوست ندارم و نوازش و احساسی که هر خانمی از شوهرش انتظار داره نمی تونم ادا کنم و یا وقتی اجابت کنم فقط از سر مسئولیت و دلسوزی است. 

نمیدانم برا بچه داری اقدام کنم یا کات کنم؟ لطفا راهنماییم کنیدم.


بیشتر بخوانید

راز مطیع بودن زن در مقابل شوهر

احساس می کنم خانمم داره ازم سوء استفاده میکنه

خانمم کجای زندگی من قرار داره ؟

چکار کنم تا خانمم خوشبختی رو حس کنه ؟

چطور با محبت کلامی عشقم رو به خانمم نشون بدم ؟

چکار کنم خانمم عاشقم بشه ؟

چطوری ناز خانمم رو بکشم ؟

میخوام خانمم رو عاشق نگهش دارم و حتی عاشق ترش کنم

یک زن، برای خوشبختی، از شوهرش چی میخواد ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه)