سلام دوستان

سال نو همگی مبارک و پر از خیر و برکت . مردی 25 ساله هستم و نامزد .

چه جوری میشه با همسر (زن) در زندگی برخورد کرد که از شوهر بیم داشته باشه ، حرف شوهرش براش مهم باشه و هر چی بگه گوش کنه ( البته منطقی ) ؟

اطلاعاتم کمه ، نمیخوام فردا پس فردا همسرم برام شاخ بشه و نتونم کنترش کنم . چون یکم عصبیه و اینکه چند مساله رو با هم قبل از ازدواج توافق کردیم از جمله حجابش و ...

آیا در بیان مسائلی که خلاف میل من باشه با تندی برخورد کنم باهاش تا بیم داشته باشه و یا این راهها غلطه کلا؟!

مرسی از همگی

بیشتر بخوانید

اصلا خانمم رو از ته دل دوست ندارم

راز مطیع بودن زن در مقابل شوهر

احساس می کنم خانمم داره ازم سوء استفاده میکنه

خانمم کجای زندگی من قرار داره ؟

چکار کنم تا خانمم خوشبختی رو حس کنه ؟

چطور با محبت کلامی عشقم رو به خانمم نشون بدم ؟

چکار کنم خانمم عاشقم بشه ؟

چطوری ناز خانمم رو بکشم ؟

میخوام خانمم رو عاشق نگهش دارم و حتی عاشق ترش کنم

یک زن، برای خوشبختی، از شوهرش چی میخواد ؟

همیشه باید ناز زن رو کشید؟

زن از ناز کردن لذت می بره؟

خانمم دوستم داره ولی بهم کم محبت میکنه

چطوری زنم رو نگه دارم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه) مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه)