سلام
قبل از اینکه با نامزدم آشنا بشم و باهاش صحبت کنم و کمی هم زندگی کنم خیال میکردم عشق و عاشقی یه مسئله من درآوردیه که قوه جنسی باعث بوجود آمدنش میشه. هیچ وقت به هیچ دختری ابراز علاقه نکردم.
 همیشه همه منو یه آدم خشک و بی احساس میدونستن .اما الان بعد از 3 ماه که از نامزدیه من میگذره واقعا فهمیدم محبت بسیار فراتر از هوس و انجام کارهای جنسیه. راستش من نامزدمو در حد جنون دوست دارم. نمیدونم چرا یه جورایی انگار خدا محبتش رو تو دلم گذاشته. 
بهش ابراز محبت هم میکنم اما احساس میکنم اون منو حتی 1 درصدی که من دوسش دارم دوست نداره. از خواهرای عزیز سوال داشتم که چه طوری یه خانم عاشق همسرش میشه و دیوانه وار اونو دوست داره.
البته به خاطر مسائل کاری و کمی دوری مسیر نمیتونم خیلی اونو ببینم و بیشتر ارتباط ما از طریق تلفنه.
خواهشمندم از تجربیات تون در اختیار بنده بذارید.
یا علی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه) مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه) روابط عاطفی زن و شوهرها (۸۱ مطلب مشابه)