سلام دوستان

دارم به 27 سالگی نزدیک می شم... به لطف پروردگار از بابت خانه و مسکن شخصی و کار و حقوق تأمین هستم و کارمند بوده و حقوق مکفی دارم و خونه شخصی دارم و خودرو هم خودم فعلا اقدام به خریدش نمی کنم.

از جهت خلق و خو و ادب و شخصیت اجتماعی هم الحمدالله میگن بد نیست... خیلی ها هم میگن عالیه... خیلی ها میگن کاش جات بودیم... نمی دونم...ان شاء الله خوب باشه.

از جهت ظاهری هم خودم چهره م رو متوسط به پایین می دونم... اگر چه بقیه متوسط می گن.. اما الحمدلله قد و هیکلم مناسب هست. 185 به بالا قدم هست و تیپم رو خودم خیلی دوست دارم.. بقیه هم همیشه ازم به خاطر خوشلباسی و همیشه مرتب پوشی و خوش تیپی تمجید کرده اند..

از جهت دینی هم سرم تو کار خودم هست... خدا رو شکر در بین اهل فامیل به خوش دینی و قرائت قرآن و ادعیه و دست به خیری معروفم.. لکن خدا اعلم به انسان است از خود او ... خدا خوبی ها را قبول و بدی ها را پاک کند.

خلاصه...دیگه وقت ازدواجم هست... اصلا کم کم داره می گذره.. خصوصا که این دوران چقدر گذراست... آه از جوانی..

اما یک احساس ترسی هنوز هست... توکل بایدم... اما هنوز ترس هست... ترس از پا پیش گذاشتن...

پیشنهاد و مطلب و مشورتی داشتید بگید.. می خوام کم کم اقدام جدی بکنم... هر پیشنهاد و نظری داشتید در رابطه با بالا بردن ضریب موفقیت در زندگی زناشویی منو بی نصیب نگذارید.

یا علی


مرتبط:

قبل از ازدواج در مورد زندگی زناشویی و همسرداری تحقیق کنید

چرا به آموزش زندگی زناشویی به جوون ها کم بها داده میشه ؟

دلایل نارضایتی متاهلان از زندگی زناشویی

زندگی زناشویی جز با پاکی، درستکاری و مهربانی پایدار نخواهد بود

معرفی کتاب در زمینه آموزش مسائل زناشویی

آیا در آموزش مسائل زناشویی افراط نمیشه

بهترین رفتار زناشویی

خسته شدم در زندگی زناشویی معنی ندارد

نکاتی برای شوهرداری - خانوم ها بخوانند

چطور شوهرم رو مجذوب خودم بکنم ؟

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

چه کار کنم که برای شوهرم متنوع بشم ؟

چیکار کنم شوهرم بهم وابسته بشه ؟

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!

چکار کنم خانمم عاشقم بشه ؟

چکار کنم تا خانمم خوشبختی رو حس کنه ؟

چطور با محبت کلامی عشقم رو به خانمم نشون بدم ؟

میخوام رابطه ام با خانمم جوری بشه که ازم سیر نشه

چگونه قلب خانمم را تصرف کنم؟ ( 1 )


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)