سلام
من یک سوالی از آقایون داشتم البته با عرض معذرت !

این که گاهی مردها موقعی که نشستن روی صندلی هی کمی پا میشن و دوباره میشینن و کلا آروم و قرار ندارن انگار ! برای چیه ؟؟

مربوط به خودشونه یا مثلا بستگی به تحریک و اینا داره؟

چند وقت پیش یک خواستگار داشتم که هی نیم خیز بلند میشد و میشست و من واقعا اعصابم خوورد شده بود . آقایون این حرکت به چی مربوط میشه؟

بخشید دیگه !...


مرتبط:

اطلاعات جنسی بالایی دارم، می ترسم در موردم بد فکر بکنن

اولین بار در چند سالگی و چطوری با مسائل جنسی آشنا شدید؟

با یه رمان که اتفاقی خوندم با مسایل جنسی آشنا شدم!

10 سوال برای شناخت جنسی مرد و زن

به دختر 11 ساله ام اطلاعات جنسی دادم اما ... !

کاش سطح اطلاعات جنسیم را بالا نمی آوردم

بعد از نامزدی شروع کردم به بالا بردن اطلاعات جنسیم

آشنایی با اخلاق جنسی آقایان برای مخصوص خانم ها

میخواستم بدونم فرق اسپرم با منی چیه؟

بیضه های کوچیک مرد و تولید اسپرم

5 سوال در مرد طول آلت ، مزاج جنسی و ...

بعد از برادرم حموم رفتم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)