سلام

مسئله ای ذهنم را درگیر کرده که گفتم بیایم و این مسئله را با شما در میون بذارم و از شما عزیزان چه مجردای عزیز و چه متاهل های بزرگوار مشورت بگیرم.

قبل از هر چیز خواهشمندم فقط و فقط و فقط خانم های مجرد و آقایون و خانم های متاهل نظر بدهند احساس می کنم نظرات آقایون مجرد نمیتونه کمکی به بنده حقیر بکنه البته بسیار از آقایون مجرد عذر خواهی می کنم .

خوب من یک آدم به ظاهر مذهبی هستم (هر کس از درون خودش خبر داره ) اصلا زیاد طفره نروم من ... هستم! خلاص

ماجرا از آنجایی شروع شد که من برای آشنایی با مسائل زناشویی یک بسته کتاب آموزشی به نام عشق شیرین که همش تو اینترنت تبلیغ می کرد را خریدم و دقیق مطالعه کردم که ای کاش نمی کردم! انگیزه ام از این کار تنها آشنایی با جنس مخالف بود چون تنها زن زندگیم مادرم بوده و محیط حوزه هم پاسخگوی کنجکاوی های جنسی من نبود.

خلاصه پس از مطالعه این کتاب ها و مقالات با موضوعات جنسی ، احساسم نسبت به ازدواج تغییر کرد و احساس کردم نیاز هایی دارم که ممکنه این نیاز ها از نظر همسر آیندم زیاده خواهی تلقی بشه و از طرفی احساس کنه من یک آدم فوق العاده ناجوری هستم که تا این سطح اطلاعات جنسی دارم و خدای نکرده فکر کنه من اگر اهل فیلم های ناجور نبوده باشم دیگه ته تهش اهل صیغه بودم که خداییش نبودم و نیستم و دیگر اینکه خوب معیار های من برای ازدواج را خودتون باید بهتر بدونید که زن یک طلبه باید یه سر و گردن از مذهبی های دیگه بالاتر باشه این اگر توقع من نباشه توقع جامعه این طور هست حالا به نطر شما یک خانم بسیار مذهبی که زن یک طلبه شده چه طور می تونه توقعات جنسی من را برآورده کنه ؟


ای لعنت به من کاش سطح اطلاعاتم را بالا نمی آوردم و در حد همان حلیه المتقین می دونستم و به باب نکاح لمعه بسنده میکردم.

2 سوال مشخص دارم:

1- خانم های محترم مایل به ازدواج با یک طلبه اگر با موردی مثل من مواجه بشن چه برخوردی خواهند داشت؟ یعنی منو آدم ناجوری می دونن یا نه می پذیرن که من آدم ناجوری نیستم فقط یه سری مطالعات جنسی داشتم همین!

2- خانم های محترم مایل به ازدواج با یک طلبه می تونن توقعات جنسی منو  برآورده کنن ؟

منظورم از توقعات همه چیزهایی را که فکرشو بکنید را شامل میشه به جز رابطه مقعدی و توقعات بیمار گونه جنسی!

آقا راحتتون کنم پس از مطالعه این کتب بسیار به پوزیشن های مختلف جنسی و تنوع آنها علاقمند شدم به خصوص به رابطه دهانی!

3- یا باید تمام این تفکرات و انتظارات جنسی را کنار گذاشته و تهذیب نفس بیشتری کنم و هدفم از ازدواج صرفا الهی باشه حالا اگر نیاز جنسی در حد مختصر برآورده شد شد نشد هم نشد نظرتون چیه ؟

در پایان از جامعه ... و ... محترم حاضر در وبلاگ خانواده برتر به جهت معرفی خودم به عنوان یک .... عذر خواهی میکنم.


مرتبط:

اطلاعات جنسی بالایی دارم، می ترسم در موردم بد فکر بکنن

اولین بار در چند سالگی و چطوری با مسائل جنسی آشنا شدید؟

با یه رمان که اتفاقی خوندم با مسایل جنسی آشنا شدم!

10 سوال برای شناخت جنسی مرد و زن

بعد از نامزدی شروع کردم به بالا بردن اطلاعات جنسیم

آشنایی با اخلاق جنسی آقایان برای مخصوص خانم ها


پیشنهاد :

نکاتی برای شوهرداری - خانوم ها بخوانند

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

مجموعه پست های "تسخیر قلب احساسی شوهر"

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!

راه های نازکردن واسه شوهر

رموز عشوه گری و تسخیر قلب شوهر

آموزش گرم کردن شوهر سرد شده !

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

چطور به تقاضای رابطه جنسی شوهرمون نه بگیم که ناراحت نشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)