سلام

من نامزدیم دیگه شروع کردم به بالا بردن اطلاعات جنسیم . ولی قبلش اصلا سراغ این مسائل نمیرفتم و اصلا حس تحریک و حس خاصیم نداشتم ولی الان که شروع کردم به مطالعه در این زمینه مثلا با انواع پوزیشن ها آشنا شدم  و خوب یکسری تصاویر حالا نقاشی مثلا نشون دهنده این پوزیشنا هست و یا کلا مطالبی در این زمینه ها که در سایت های مجاز و بدون فیلتر هست .

بعد من با دیدن و خوندن این مطالب و عکسا تحریک میشم! حالا من نمیدونم چکار کنم دیگه نخونم و نبینم این مطالب رو یا پیش خودم هم میگم بذارم موقعی که رفتم زیر یک سقف با شوهرم اون موقع عکسا رو نگاه کنم و مطابقش عمل کنیم .

کلا چکار کنم ؟

بعد از مرجع تقلیدم هم سوال کردم که دیدن این تصاویر انیمیشنی و نقاشی و مطالب این قبیل به نیت آشنایی با مسایل جنسی و این که من عقدم اشکال داره؟ و گفتن مصادیق فحشا و حرامه و باید ترک بشه! 

البته نمیدونم دقیق متوجه متظورم شدن! حالا عذاب وجدان دارم یه عمر ذهنمو از این مسائل حفظ کردم و گفتم به‌ وقتش و حالا مرتکب گناه شدم !

مرتبط :

تاره عقد کردیم، چطور به شوهرم بگم سطح روابط مون رو بالاتر ببره؟

شوهرم بعد از عقد ازم دوری میکنه

در دوران عقدم ولی با هم حتی رابطه ای در حد روبوسی نداشتیم

در طول سه سال عقد، رابطه مون از سطح دست دادن فراتر نرفته، چرا ؟

کار درستی کردم که در دوران عقد راضی به رابطه کامل شدم ؟


پیشنهاد :

نکاتی برای شوهرداری - خانوم ها بخوانند

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

مجموعه پست های "تسخیر قلب احساسی شوهر"

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!

راه های نازکردن واسه شوهر

رموز عشوه گری و تسخیر قلب شوهر

آموزش گرم کردن شوهر سرد شده !

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

چطور به تقاضای رابطه جنسی شوهرمون نه بگیم که ناراحت نشه؟