سلام و خسته نباشید
من و همسرم در دوران عقد هستیم... سوالی در ارتباط با این دوران دارم و مطرح میکنم امیدوارم خیلی زود جوا بدید ممنون.
ما حدودا ۴ ماه هست که عقد دائم کردیم. خدا رو شکر روابطم با همسرم خیلی خوبه تا الان هیچ اختلافی نداشتیم و همه چیز بین خودمون و خانواده هاموت اوکی بوده. اما این وسط یه مسئله ای وجود داره و اینه که ما تو این مدت حتی باهم رابطه ای در حد روبوسی نداشتیم! شرایط خونواده ها جوری نیست که بتونیم شب ها خونه ی همدیگه بمونیم ولی خب خلوت هامون باهم کم نبوده ... و یه شب هم تا حالا کنار هم موندیم که من پیشنهاد دادم کنار هم بخوابیم و با مخالفت همسرم روبه رو شدم و روی تخت های جدا خوابیدیم!
این رو بگم که مشاور قبل ازدواج و خانواده همسرم میگفتن همسرم آدم کم رویی هست من این رو قبول دارم ولی تو این مدت اینم فهمیدم که ایشون آدم تعارفی نیست و اگر بخواد کاری رو انجام بده با کسی تعارف نداره.

این مسئله خیلی فکرم رو مشغول کرده از طرفی ناراحتی و خجالتم در کنار هم مانع از این میشه که با شوهرم حرف بزنم. لطفا بهم‌ کمک کنید که این مشکل رو حل کنم چون حس میکنم داره به روابطمون آسیب وارد میکنه.
ممنون

مرتبط با مسائل جنسی دوران عقد:

وقتی نامزدم نزدیکم میشه که ببوستم ناخودآگاه در میرم

کار درستیه که در دوران عقد رابطه کامل داشته باشیم؟

پوشیدن لباس های باز در دوران عقد جلوی شوهر، خوبه یا بد؟

تاره عقد کردیم، چطور به شوهرم بگم سطح روابط مون رو بالاتر ببره؟

شوهرم بعد از عقد ازم دوری میکنه

در طول سه سال عقد، رابطه مون از سطح دست دادن فراتر نرفته، چرا ؟

کار درستی کردم که در دوران عقد راضی به رابطه کامل شدم ؟

سطح روابط در دوران عقد

چرا میگین دختر توی دوران عقد نباید بکارتش رو از دست بده؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل جنسی دوران عقد (۱۵ مطلب مشابه)