سلام

یک ماه و نیمه عقد کردم ( هنوز خونه خودمون نرفتیم ) .چون تو خانوادمون دایی یا پسر خاله و کلا پسر نبوده و همه نوه ها دختر بودن با اختلاف سنی زیاد با من و با خونواده پدرمم که قطع رابطه ایم و همچنین به خاطر اعتقادات خودم تا قبل عقد رابطم با جنس مخالف از محدود هم محدودتر بوده و تو دانشگاهم که بعضی وقتا با پسرا حرف میزدم تو صورتشون نمیتونستم نگاه کنم.

خلاصه میخوام بگم به قول دوستام آک بندم و وضعم از صفر کیلومترم داغون تره و بدبخت شوهرم! من مزاجم گرم و تره و به حد مرگ هم خجالت میکشم از نامزدم. یعنی هم به شدت میخوامش و هم وقتی نزدیکم میشه که ببوستم ناخودآگاه در میرم ( میدونم خیلی کار بد و بی ادبانه ای هس اما بااااور کنین دست خودم نیس ) باور کنین خودم دارم از بین میرم.

ایشون برام خیلی جذابن و من وقتی می بینمشون واقعا اذیت میشم ( از اینکه این خجالت لعنتی نمیذاره حتی برم بغلش بشینم ) وحشتناک بهش کشش دارم اما نمیتونم.! یه بار تو پذیرایی بودیم نفسش به گردنم خورد انقدر گرمم شد با همون یه نفس که سریع رفتم تو اتاقم لباسم خیس عرق شده بود و قیافم عین لبو! 

اون بنده خدا هم داره تحمل میکنه و به روش نمیاره ( واقعا جای شکر داره ) چند روزیه برای اینکه انقدر روم فشار نباشه هر چی سردی دور و برم هس مث ماست و خیار و سکنجبین و کاهو و هندوانه میبندم به شکمم اما زیاد فایده نداشته.

لطفا کمکم کنین اولا این خجالت بی مورد برطرفش کنم و دوما انقدر اذیت نشم و روم فشار نیاد.

ممنون


مرتبط با مسائل جنسی دوران عقد:

کار درستیه که در دوران عقد رابطه کامل داشته باشیم؟

پوشیدن لباس های باز در دوران عقد جلوی شوهر، خوبه یا بد؟

تاره عقد کردیم، چطور به شوهرم بگم سطح روابط مون رو بالاتر ببره؟

شوهرم بعد از عقد ازم دوری میکنه

در دوران عقدم ولی با هم حتی رابطه ای در حد روبوسی نداشتیم

در طول سه سال عقد، رابطه مون از سطح دست دادن فراتر نرفته، چرا ؟

کار درستی کردم که در دوران عقد راضی به رابطه کامل شدم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)