سلام خدمت همه دوستان خانواده برتر

من یه دخترم که هفته پیش عقدم بوده. ازدواج مون سنتی بوده. قبل عقد به مدت یک ماه با هم محرم بودیم و ارتباط مون با هم خوب بود. یعنی در حد خواهر و برادر با هم صمیمی شده بودیم. الانم که عقدیم رابطه مون در همون حده. یعنی تا حالا دست هم رو هم نگرفتیم چه برسه به کارای دیگه. من یه کم نگرانم. البته هر دو مون هم گرم مزاجیم ولی نمیدونم چرا ایشون سطح روابط مون رو بالاتر نمی بره؟

الان هنوز درباره خودمون و رابط مون صحبتی هم نکرده ایم. اکثر صحبت هامون خاطرات بچگی و اتفاقات خنده داریه که برامون افتاده. ولی هیچ کدوم مون رومون نمیشه از مسائل دیگه صحبت کنیم.

البته همسرم مرد خیلی خوبیه و محبت عملیش رو نشون داده، مثلا نمیذاره بار سنگین رو بردارم، اگه چیزی خراب شه فوری برام درستش میکنه، پای حرف هام میشینه و بهم گوش میده و خوش اخلاق و پاکه. ولی از لحاظ گفتاری و لمسی تا حالا محبت نکرده بهم.

به نظرتون من باید چیکار کنم؟ خودم شروع کننده باشم یا نه؟ چه جوری بهش بگم از این وضع ناراحتم و دوست دارم جنس رابطه مون تغییر کنه؟


مرتبط با مسائل جنسی دوران عقد:

وقتی نامزدم نزدیکم میشه که ببوستم ناخودآگاه در میرم

کار درستیه که در دوران عقد رابطه کامل داشته باشیم؟

پوشیدن لباس های باز در دوران عقد جلوی شوهر، خوبه یا بد؟

شوهرم بعد از عقد ازم دوری میکنه

در دوران عقدم ولی با هم حتی رابطه ای در حد روبوسی نداشتیم

در طول سه سال عقد، رابطه مون از سطح دست دادن فراتر نرفته، چرا ؟

کار درستی کردم که در دوران عقد راضی به رابطه کامل شدم ؟

سطح روابط در دوران عقد


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه) مسائل جنسی دوران عقد (۱۵ مطلب مشابه)