سلام

من یه سوالی داشتم درباره ی نحوه ی پوشش خواب در دوران عقد جلوی همسرمون.

میخواستم بپرسم ازتون آیا درسته که لباس های خواب زنانه [لباس های س... ] جلوی همسرمون در دوران عقد در زمان خواب بپوشیم؟! [که حالا خیلی از خانواده ها این رو بد نمیدونن که دختر و پسری که در دوران عقد هستن پیش هم بخوابن]

راستش این سوال برای من یه سوال مهم شده بود که دنبال جوابش میگشتم و نمیدونم که حالا پست میشه یا نه.

چون از اطرافیان ، دوست و آشنا شنیده بودم که این کار رو بعضی هاشون تو دوران عقد انجام دادن. حالا برای من این سوال پیش اومده بود که اصلا درسته که یه دختر عقدی جلوی همسرش لباس خواب بپوشه؟ آیا این کار دختره  نشون از بی حیاییش نیست؟ همسرش چه فکرایی پیش خودش میکنه؟

اون هم لباس هایی که انقدر باز هستن که آدم روش نمیشه جلوی همسرش وقتی که عروسی کرد بپوشه چه برسه دوران عقد[نامزدی].

تازه اگه این لباس ها رو پوشیده باشه و بعد هم در دوران عقد طلاقش بده دیگه بدتر. آدم ازخجالت آب میشه میره تو زمین. عذاب وجدان هم میاد سراغش.

اینا نظرات من به عنوان یه دختری که در دوران عقد هست بود. و هرجور که با خودم فکر میکنم میبینم نه نمیشه در این دوران این جور لباسا رو مثل بعضی از دخترهایی که در عقد هستن پوشید. آیا افکار من اشتباهه؟

اگه لباس خواب در دوران عقد جلوی همسرمون بپوشیم آیا بعد از عروسی برای او تکراری میشیم؟

لطف میکنید راهنمایی کنید.

 

مرتبط با مسائل جنسی دوران عقد:

تاره عقد کردیم، چطور به شوهرم بگم سطح روابط مون رو بالاتر ببره؟

شوهرم بعد از عقد ازم دوری میکنه

در دوران عقدم ولی با هم حتی رابطه ای در حد روبوسی نداشتیم

در طول سه سال عقد، رابطه مون از سطح دست دادن فراتر نرفته، چرا ؟

کار درستی کردم که در دوران عقد راضی به رابطه کامل شدم ؟

 

مرتبط با بُعد جنسی شوهرداری  :

 

نکاتی برای شوهرداری - خانوم ها بخوانند

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

مجموعه پست های "تسخیر قلب احساسی شوهر"

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!

راه های نازکردن واسه شوهر

رموز عشوه گری و تسخیر قلب شوهر

آموزش گرم کردن شوهر سرد شده !

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

چطور به تقاضای رابطه جنسی شوهرمون نه بگیم که ناراحت نشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل جنسی دوران عقد (۱۵ مطلب مشابه)