یک آقا و خانم در مسائل کیفیت جنسی سیر بسیار متفاوتی دارند . آقایون رفتار جنسی رو از تحریک شروع می کنن بعد به سمت تمایل جنسی کشیده میشن و در انتها میل شدید به اقدام دارند .

یعنی در مرد کافیه یه عامل تحریکی در هر زمان و مکان و شرایطی اتفاق بیافته ، تا  روند جنسی مرد رو کلید بزنه . همین جا خیلی از خانم ها ، مرد آزار تبادلات جنسی شون رو انجام میدن .

در آقا یه تحریکی ایجاد شده . میاد تمایل نشون بده خانم سر باز می زنه . تمایل ایجاد شده می خواد اقدام کنه خانم استقبال نمی کنه . بعد آقا به نظر می رسه این تحریک درش معطل و متوقف ماند .

گاهی اوقات مثلا شما اومدید بخوابید آقا تحریک نشون میده . اومدید مثلا دارید لباس عوض می کنید ، آقا تحریک نشون میده . دارید آرایش می کنید آقا تحریک نشون میده ، ظرف می شورید آقا تحریک نشون میده .یه خانم باهوش به محض این که تحریک جنسی در مرد کلید خورد حتما تا سطح اقدام مدیریت می کنه .

حتی اگه خود مرد اجتناب کرد . از اون بهتر خانمی هستش که منتظر نمی مونه مرد به سراغش بیاد . در مرد تحریک درست می کنه . یعنی عملیات جنسی رو در مرد آغاز می کنه . بذارید یه نکته ی خیلی مهمی رو بهتون بگم . مرد ارزش ، آرامش و اعتبارش رو در یک مفهموم نسبت به زن پیدا می کنه و اون قدرت تامین کنندگی اونه . یه مرد وقتی پیش خودش مرد با عزت و با ارزشی هست ، احساس خوبی از خودش داره ، احساس رضایتمندی از خودش داره ، احساس شکوه می کنه که ببینه در مقام تامین کنندگی قرار داره .
یکی از بدترین رفتارهایی که یک زن نسبت به مرد داره اینه که نشان میده من به تبادلات جنسی نیازی ندارم ، تو باید شروع کنی . اگر این کار انجام شد مرد دیگه تامین کننده نیست . تامین شونده است . حالا وقتی این ها برای تامین کنندگی مرد لازمه ، اگر ما از مرد نمای تامین شونده درست کردیم ، ارزشش رو گرفتیم . رضایت و آرامشش رو از بین بردیم . اعتبارش رو گرفتیم . متاسفانه بعضی از خانم ها با این مفهوم که دوست داریم مرد در ما تجسس کند مرد به سراغ ما بیاید . یا به عزت و غرور خودشون فکر می کنن شکسته میشه . ضعیف دیده میشن . اگر برم به شوهرم بگم که دوست دارم تو منو تحریک کنی ، دوست دارم به سراغم بیای . فکر می کنیم یعنی من ضعیفم ذلیلم آدم ناتوانی  و بی عرضه ای هستم . گاهی اوقات خود مردها اینو کلید می زنن . میگن چیه ؟ باز تحمل نداری ؟   گاهی حرف مرد دعوت هم هست یعنی اِ ... شروع شد ؟‌ گاهی اوقات خوشامدش هم از این قصه است . ولی عبارت رو مطابق با این به کار نمی بره .
یه خانم باهوش بر میگرده میگه بله شروع شده ، شدید هم شروع شده ، به این زودی ها هم تموم نمیشه ! تا مرد احساس بکنه که عجب تامین کننده  ی درشتی هستم . یکی از جاهایی که خانم ها به روان مرد گند می زنن ، تو تبادلات جنسی است . چون می خوان نشون بدن ما که احتیاجی نداریم. به خاطر تو این کار رو می کنیم . این خیلی برای مرد سنگینه !!!
شما این جوری عمل می کنید یه خانم دیگه ای هست تو محیط کاری ، اجتماعی و ... میگه (‌با ناز بخونید ! )  اصلا می بینمتووووون احـــــــســــــــــاس آآآرامــــــــــــــــــــش مــــــــــــی کـــــــــــــنــــــــــــــــــــــم ! اس ام اس تون که میاد یه شوری و نشاطی به من دست میده .
شوهر شما با این یه اس ام اس میشه تامین کننده ، اون با همه ی جسم ، پول و رفتار و احساس و ... شوهرتون میشه مصرف کننده . تباه میشه این مرد .
یه خانم وقتی خودش می تونه از بهره های عمیق جنسی از مرد سود ببره و هم می تونه مردش رو به سطح عالی از برداشت جنسی ببره که رفتار جنسی رو کلید بزنه . یعنی بره و نیازش رو نشون بده . این باعث نمیشه ما سبک بشیم ؟!‌این باعث نمیشه مرد ما رو ضعیف تلقی بکنه ؟ ابدا . باعث میشه که مرد احساس کنه چه خانم با نشاط عفیف پرشوری دارم . یعنی دیگه مرد رو هم در نیازهای عاطفی و جسمیش تامین می کنه .
لذا یکی از دلایلی که آقایون از تبادلات جنسی علی رغم این که انجام میدن راضی نیستند مال این که ناچار شده و اومده شروع کرده .  یا اومد درخواست کرد . حالا حساب کنید آقایی رو که سراغ خانم میاد ، خانم پس هم زده .
به من دست نزن !
برو الان نمی تونم !
الان سرم درد می کنه !
حوصله ی این کارها رو ندارم !
خسته ام می خوام بخوابم !
اگر این مرد می توانست خانم رو با لگد از توی بسترش بیرون می کرد .
مثل اینه که شما یه پولی رو به یه فقیری بدید . بعد بندازه جلوتون بگه : نمی خوام من الان احتیاج ندارم . خودم دارم . نفر قبلی داده !  آدم می خواد لگد بزنه به این آدم .
مرد برای تامین میاد ، خانم پس هم می فرسته ! خیلی برای روان مرد کشنده است . یکی از دلایل عمده ی چرخش آقایون به زنان دیگر علی رغم داشتن همسر همینه ! خانم اومده می خواد تامین کننده باشه !
این بحث در مسائل اقتصادی هم هست . خانم درآمد داره . بعد از آقا مطالبه ی پول نمی کنه . یه وقتی حتی بدتر از اون هم میگه ،‌پول می خوای بهت بدم !!! لازم داری خجالت نکش !!! باعث میشه که اون مرد خورد بشه .

تا حالا دیدید یه خانمی در فامیل بی شوهر میشه . دیدید همه ی آقایون زووم می کنن روی این . میگن این بنده ی خدا چه کار کنه ؟ از کجا میاره می خوره ؟
بعد خانم ها فکر می کنن بوی یه خانم مطلقه به دماغ آقایون خورده ؟ نه خیر . نه خیر . بوی یه آدم نیازمند به تامین به این آقا خورده . اصرار داره به یه ترتیبی تامین کنه . حالا اگه خانم اومد خودش این تامین رو مدیریت کرد . گاهی اصلا این مربوط به یه زن نامحرم نیست . خواهر خودشه . بعد بچه های خودش رو سفر نبرده ، میگه بچه های خواهرم رو یه سفری ببرم . ثبت نام شون بکنم . چون به نظر میرسه اونا تامین کننده ندارند . ضمنا میگه این جا کسی از من انتظار تامین نداره .
حالا اگه یه زن در زندگی نشون داد که من نه پولت ، نه به عاطفت و نه به بدنت نیازی ندارم ، طلاقش حتمی هستش ! اگر قانونی طلاق نده ، روحی روانی رو داده . داره با جنازه ی اون زندگی می کنه . بعد این خانم ها می خوان بگن من زن قابلی هستم ، می تونم خودم رو اداره کنم ، میگه احتیاجی به تو ندارم .
نتیجه ی این رفتارهای غلط خانم ها چیه ؟
سردی جنسی مرد ، کاهش کشش های عاطفی به همسر و میل به زن های دیگه ( حالا چه شرعی چه غیر شرعی )

تایپ شده از روی سخنرانی دکتر حبشی با کمی اضافات و ویرایش


پیشنهاد :

نکاتی برای شوهرداری - خانوم ها بخوانند

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

مجموعه پست های "تسخیر قلب احساسی شوهر"

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!

راه های نازکردن واسه شوهر

رموز عشوه گری و تسخیر قلب شوهر

آموزش گرم کردن شوهر سرد شده !

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

چطور به تقاضای رابطه جنسی شوهرمون نه بگیم که ناراحت نشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)