من چند ماهه عقد کردم، بیضه های همسرم خیلی کوچیک هستن (تقریبا مثل کودک 10ساله) ،به خودشون چیزی نگفتم سوء تفاهم پیش بیاد ولی میخواستم ازتون بپرسم.

1- بیضه کوچیک در آینده برای بچه آوردن و تولید اسپرم مشکل ساز نمیشه ؟
2- در خانواده برتر کسی هم هست این مدلی باشه یا کسیو این مدلی دیده باشه ؟

مرتبط:

اطلاعات جنسی بالایی دارم، می ترسم در موردم بد فکر بکنن

اولین بار در چند سالگی و چطوری با مسائل جنسی آشنا شدید؟

با یه رمان که اتفاقی خوندم با مسایل جنسی آشنا شدم!

10 سوال برای شناخت جنسی مرد و زن

به دختر 11 ساله ام اطلاعات جنسی دادم اما ... !

کاش سطح اطلاعات جنسیم را بالا نمی آوردم

بعد از نامزدی شروع کردم به بالا بردن اطلاعات جنسیم

آشنایی با اخلاق جنسی آقایان برای مخصوص خانم ها

میخواستم بدونم فرق اسپرم با منی چیه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بارداری و زایمان (۱۱۳ مطلب مشابه) اطلاعات عمومی جنسی (۱۵ مطلب مشابه)