سلام.
به نظرتون چرا پسران 29-30 ساله بادختران 18-19 ساله ازدواج میکنن ؟
اختلاف سنی 11 سال در ازدواج که چیز کمی نیست! از یه پسری که 30 سال داره همچین چیزی بعیده. مثلا پخته تر شده.
نگین تعدادشون کمه که تو فامیلامون خیلی مورد دیدم ولی همشون تو دوران نامزدی هستم و نتونستم در مورد اینا تجربه کسب کنم.البته این دخترای کم سن خیلی خوش شانسن.
یه پسر مثلا 30 ساله از لحاظ مالی همه چی داره نمونش همسایه مون که مهندسه و از اون خرپولاست رفته یه دختری که سوم دبیرستان میخونه رو گرفته.وقتی میره دنبال دختره جلوی مدرسه دختره خجالت میکشه بگه نامزدمه میگه داییمه!به نظر من وقتی آدم ازدواج میکنه باید بهش افتخار کنه.ولی دیدم خانوم هایی رو که 20 ساله ازدواج کردن 2تا بچه هم دارن بیچاره ها هنوز مستاجرن!
آخه چرا اینجور ازدواج میکنن؟به نظرتون این ازدواج ها موفق میشن؟ یکی از دلایل افزایش طلاق میتونه این ازدواج ها باشه؟
شاید یه موردای استثنا وجود داشته باشه که خوشبخت بشن ولی واقعا دلیل این ازدواج ها رو درک نمیکنم!
لطفا اگه کسی تجربه ای داره با دلیل و منطق روشنم کنه.

مرتبط با اختلاف سن در ازدواج:

چرا تفاوت سنی در ازدواج لازمه ؟

اختلاف سن در ازدواج چقدر اهمیت دارد؟

تجربیات شخصی متاهلین در بحث اختلاف سن در ازدواج

اهمیت اختلاف سن در ازدواج

کمی نگران 11 سال اختلاف سنی مون هستیم

ادامه رابطه با وجود داشتن اختلاف سنی و طرز فکر به صلاحه ؟

به هم زدن قرار ازدواج به خاطر اختلاف سنی کم

آیا 9 سال اختلاف سن مشکل ساز میشه ؟

با وجود اختلاف سنی زیاد ، به خواستگارم دلبسته شدم

یا وجود اختلاف سنی , اعتقادی و تحصیلی میشه ازدواج موفق داشت

سوال در مورد اختلاف سن زیاد در ازدواج

10 سال پیش عاشق مردی با اختلاف سنی 20 سال شدم

اختلاف سنی 10 سال از نظر جنسی میتونه مشکل ساز باشه ؟

آیا 8 سال اختلاف سنی باعث عدم درک متقابل نمیشه؟

اختلاف سنی 10 سال می تونه مشکل ساز باشه؟

ازدواج با 11 سال اختلاف سن کار درستیه ؟

اختلاف سنی زیاد میتونه یکی از دلایل عدم تفاهم باشه؟

30 ساله ام و قصد دارم با یک دختر دبیرستانی ازدواج کنم

می خوام از جلوی دبیرستان دخترانه عشقم رو انتخاب کنم

ازدواج زود هنگام در دبیرستان

ازدواج با دختر دبیرستانی و یک احتمال بد

این که به دختر دایی 15 ساله م علاقمندم و باهاش چت می کنم کار درستیه ؟

دختر مورد علاقم 15 سالشه، الان اقدام کنم یا چند سال دیگه ؟

به یه دختر 15 ساله ابراز علاقه کردم ولی ردم کرد

عشق یک دختر ۱۵ ساله ارزش جنگیدن داره ؟

دانشجوی 21 ساله که عاشق دختری 16 ساله شده

قصد دارم با دختری حدود 16-17 ساله ازدواج کنم

یه دختر 16 ساله درکش از ازدواج چیه ؟

ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﯾﮏ ﭘﺴﺮ 27 ﺳﺎﻟﻪ ﺑﺎ ﯾﮏ ﺩﺧﺘﺮ 16 ساله

ترس از تفاوت فکری در ازدواج با دختر 17 ساله


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) ازدواج در سن پایین (۱۹ مطلب مشابه) اختلاف سن در ازدواج (۴۴ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)