من یک مرد هستم می خوام صادقانه اینجا اعتراف کنم؛

بعضی همجنس های من برای زنان جامعه مان راحتی و امنیت نگذاشته اند . بعضی همجنس های من چه با نگاه های سنگین چه با حرف و حرکات خاص آزادی خانم ها را در جامعه محدود کرده اند و به آنها بی حرمتی کردند.

متأسفانه تا یک خانم به خاطر احترام با بعضی همجنس های من محترمانه رعایت آداب اجتماعی می کند فوری آقا هزار تا فکر غیر انسانی راجع به اون بانو می کند. ما چه وظایفی داریم بعنوان مرد که فضای امن تری و سالم تری برای خانم ها فراهم کنیم تا از لحاظ روانی امنیت داشته باشند.

ما چگونه می توانیم بار دیگر فرهنگ جوانمردی را زنده کنیم که خواهر مردم را مثل خواهر خودمان بدانیم.

خانم های محترم سایت از آزارهایی که از مزاحمت های خود آقایون که خواستگاران سمج بودند، تا خاطر خواهی که ول کن نیست، نه به خودش حرمت می گذارد نه به دختر مردم، تا مزاحمت های همکاران.

هر چه دل تنگ تان می خواد بگوید. لطفاً بگذارید خانم ها دردهای خودشان و اینجا خالی کنند و ما همه مردها برادرانه فقط گوش بدیم و اصلاً نظری ندیم فقط گوش بدیم و حرف هایشان و بعنوان خواهرمان بعنوان انسان بشنویم

آقایون محترم سایت منظورم از آقایون که مزاحم بانوان می شوند شما نیستید منظور آن بی نزاکت هایست که خودمان هم حال مان از آن ها بهم می خورد. منظورم از بانوان هم آن دخترانی نیست که خیلی خودشان مشکل دارن و باعث سوء استفاده آقایون می شوند هر چند 95 درصد بانوان همچنان خوب هستند و با وقار

 

مرتبط:

راه مقابله با آزار جنسی در ملاء عام چیه؟

ما دختران چرا با هر پوششی باید مورد آزار جنسی قرار بگیریم؟

تجاوزهای کلامی و رفتاری و لمسی

راه مقابله با تجاوز رو چطور آموزش ببینیم؟

واکنش یه مرد در مقابل متلک گویی به ناموسش چی باید باشه؟

امروز خواهرم تو راه برگشت مدرسه مورد تعرض قرار گرفته

اگه یه خانم در جامعه مورد آزار کلامی قرار گرفت چه کار باید بکنه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مسائل زنان (۱۸۵ مطلب مشابه) مسائل دختران دهه شصتی (۴۸ مطلب مشابه)