سلام دوستان 2 سئوال دارم
1. توی زندگی به هر چی که فکر میکنم عکسش برام اتفاق میفته و وقتی به هر دو جنبه مثبت و منفی یه چیزی با هم فکر میکنم (مثلا فلان اتفاق ممکنه بیفته یا نه ممکنه نیفته) همه چی تغییر میکنه و یه حالت سومی رخ میده.

بعنوان مثال یکی منو با کارش ناراحت میکنه و توی ذهنم باهاش دعوا میکنم و حتی جملاتی رو که قراره بهش بگم و آماده میکنم اما وقتی میبینمش کاملا برعکس میشه اون آدم خیلی خوش برخورد میشه و از کارش عذر میخواد !!!
2. هر چند وقت میبینی یه نفر از اقوام یا دوستان یا آشناها میاد توی ذهنم در صورتیکه باهاش مدتهاست ارتباط ندارم و بعد چند روز یا خود طرفو میبینم یا باهام تماس میگیره !!!
به نظرتون این به انرژی و این مدل قضایا ربطی داره؟، با دوستان متشرع هم صحبت کردم معتقدن که هم علم و هم اسلام این قضیه رو اثبات کردن.

مثلا موقع نماز ما هفت نقطه از بدن مون رو روی زمین قرار میدیم که چاکرا  هستن و بخصوص موقع اذان و نماز اول وقت میزان دریافت و انتقال انرژی از طریق چاکراهای گفته شده به حداکثرخودش میرسه
شما هم تجربیات منو داشتید؟


بیشتر بخوانید ...

آیا ما می تونیم از راه دور روی احساس و ذهن همدیگه اثر بذاریم؟

وقتی به کسی فکر می کنیم، اونم به ما فکر می کنه؟

راسته که میگن دل به دل راه داره ؟

اینکه میگن دل به دل راه داره چندان بی راه نمیگن !

علت بی خوابی های شبانه اینه که کسی به ما فکر می کنه ؟

خواب دیدن یک شخص ، دل به دل راه داره ؟!

کی میگه دل به دل راه داره ؟!

به هر کس که فکر کنم اونم به من فکر میکنه

به نظر شما دل به دل راه داره ؟


مرتبط با قانون جذب:

چه طوری میشه تو استفاده از قانون جذب تمرکز داشته باشم

زبان ارتباط برقرار کردن با ضمیر ناخودآگاه چیه ؟

سلسله پست های قانون جذب از زبان شفق

چقدر قانون جذب رو قبول دارید ؟

کلیاتی در مورد قانون جذب

لطفا ثابت کنین که قانون جذب ۱۰۰% کارایی داره

در ازدواج میشه روی قانون جذب حساب کرد ؟

جذب پسر مومن با تصورات ذهنی ( قانون جذب )

استفاده از قانون جذب برای ازدواج

آیا واقعا قانون جذب وجود داره یا اینکه خرافاته؟

عرفان حلقه همون قانون جذبه؟

قانون جذب برای جذب خواستگار و همسر

قانون جذب، غیر ممکن رو به ممکن تبدیل میکنه؟

بحث قانون جذب در انتخاب همسر

چگونگی نوشتن اهداف در قانون جذب

با استفاده از قانون جذب چه طوری میتونیم عشق رفته رو برگردونیم ؟

طرز استفاده از این قانون جذب به چه صورته ؟

میشه با قانون جذب با یه بازیگر مرد معروف ازدواج کرد؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)