سلام 

راستش یه چیز عجیبی اومده تو ذهنم میخوام باهاتون در میون بذارم

من موقعی که 14سالم بود خیلی ازدواجی شده بودم و همش به اونی که میخواستم فک میکردم حتی اسم و تاریخ دقیق تولدشم مشخص کرده بودم و اینکه دوس داشتم خیلی پولدار و شیطون باشه و خارج از کشورم زندگی کنه من اون موقع ها تو یه چتروم میرفتم و در عین ناباوری اونجا پیداش کردم همممه چیش همونی بود که میخواستم حتی من چون پدرم معتاد بود دلم میخواست اونم یه مشکل خانوادگی داشته باشه که خب والدینش طلاق گرفته بودن موقعی که تاریخ تولدشو گفت از تعجب وا رفته بودم و انگار کسی که معجزه دیده باشه داشتم از تعجب اشک میریختم اصن باورم نمیشد وقتی باهاش صحبت کردم خودشو کامل معرفی کرد و گفت من فک میکنم تو همونی هستی که من برا ازدواج دنبالشم و میخوام ببینمت و من هرهفته میام ایران خلاصه منم چون به خدا قول داده بودم که هیچوقت با کسی ملاقات نکنم و طرح دوستی نریزم قبول نکردم و بعدشم حس کردم کسی اومده خونه رفتم و برگشتم رفته بود 

من الان 20 سالمه خیلی معتقدتر از قبلم و دنبال یه مورد خیلی مومنم و هنوز بعضی موقع ها به اون ماجرا فک میکنم و با خودم میگم چقد راحت به چیزی که تصور میکردم رسیدم با اینکه خوشحالم که بهش نرسیدم (چون زیاد پسر مقیدی نبود (تو تصوراتمم زیاد رو این قضیه تمرکز نکرده بودم) یعنی اصن فک نمیکردم حتی یه همچین پسری باشه تو دنیا و اون موقع فقط تو هیجاناتم بودم و فقط تو تصوراتم باهاش سرگرم بودم ) ولی میگم چرا الان نمیتونم اونی رو که میخوام جذب کنم؟ ینی نمیدونم باید چی تصور کنم؟ نمیدونم چجوری اون اعتقاداتی که میخوام داشته باشه رو تصور کنم؟ چیزایی رو هم که تصور میکنم چیزایی هستن که هر کسی میتونه انجام بده و حتما نباید مقید باشه

میشه راهنماییم کنین برای تصور کردن یه پسر واقعا مومن باید چیکار کنم؟ چه چیزایی یه پسر مومن داره که بقیه پسرا ندارن بگید اینارو هم تو تصوراتم بیارم

میگم شاید چون اون موقع خیلی سنم کم بوده انقد راحت جذبش کردم ولی الان اصن نمیدونم دقیقا چی میخوام یه فرد مشخصی تو ذهنم نیست ولی اونی که اولین بار جذبش کردم حتی قیافشم تا حدودی میدونستم ولی الان هیچی:(

خیلی به کمکتون احتیاج دارم مرسی


مرتبط:

چه طوری میشه تو استفاده از قانون جذب تمرکز داشته باشم

زبان ارتباط برقرار کردن با ضمیر ناخودآگاه چیه ؟

سلسله پست های قانون جذب از زبان شفق

چقدر قانون جذب رو قبول دارید ؟

کلیاتی در مورد قانون جذب

لطفا ثابت کنین که قانون جذب ۱۰۰% کارایی داره

در ازدواج میشه روی قانون جذب حساب کرد ؟

استفاده از قانون جذب برای ازدواج

آیا واقعا قانون جذب وجود داره یا اینکه خرافاته؟

عرفان حلقه همون قانون جذبه؟

قانون جذب برای جذب خواستگار و همسر

قانون جذب، غیر ممکن رو به ممکن تبدیل میکنه؟

بحث قانون جذب در انتخاب همسر

چگونگی نوشتن اهداف در قانون جذب

با استفاده از قانون جذب چه طوری میتونیم عشق رفته رو برگردونیم ؟

طرز استفاده از این قانون جذب به چه صورته ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)