سلام 

سوالم در مورد این هست که چه طوری میشه تو استفاده از قانون جذب تمرکز داشته باشم، همه ش تمرکزم از بین میره و یکی از شروط استفاده از این قانون اینه آدم حتما حتما باید تمرکز داشته باشه و حواسش پرت نشه. ولی من همیشه که میخوام از این قانون جذب استفاده کنم و خواسته هام رو بگم به ضمیر ناخودآگاهم، حواسم پرت میشه و متاسفانه کنترل درست نگه داشتن اوضاع از دستم میره. 

واقعا اعصابم بهم ریخته از این مسئله، منم خب دوست دارم از این قانون به درستی استفاده کنم، و خواسته هام رو بهش بگم تا برآورده بشه، وقتی من تمرکز نداشته باشم خب مشخصه ضمیر ناخودآگاه من گیج و سردرگم میشه.

ولی باید این مشکل عدم تمرکز رو باید حل کنم حالا هر جور که شده تصمیم دارم حلش کنم امیدوارم که حل بشه، به نظرتون راه حلی داره این مشکل عدم تمرکز در قانون جذب.


مرتبط:

زبان ارتباط برقرار کردن با ضمیر ناخودآگاه چیه ؟

سلسله پست های قانون جذب از زبان شفق

چقدر قانون جذب رو قبول دارید ؟

کلیاتی در مورد قانون جذب

لطفا ثابت کنین که قانون جذب ۱۰۰% کارایی داره

در ازدواج میشه روی قانون جذب حساب کرد ؟

جذب پسر مومن با تصورات ذهنی ( قانون جذب )

استفاده از قانون جذب برای ازدواج

آیا واقعا قانون جذب وجود داره یا اینکه خرافاته؟

عرفان حلقه همون قانون جذبه؟

قانون جذب برای جذب خواستگار و همسر

قانون جذب، غیر ممکن رو به ممکن تبدیل میکنه؟

بحث قانون جذب در انتخاب همسر

چگونگی نوشتن اهداف در قانون جذب

با استفاده از قانون جذب چه طوری میتونیم عشق رفته رو برگردونیم ؟

طرز استفاده از این قانون جذب به چه صورته ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
قانون جذب (۴ مطلب مشابه)