سلام به همه

دوستان سوال من در مورد هدف نویسی هست. من خیلی خوندم و میشنوم که برای رسیدن به هدف ها تون اون ها رو بنویسید چون نوشتن باعث میشه زودتر بهش برسید .  

حالا سوالم اینه که هدف هامون رو چطور بنویسیم ؟ با چه فعلی ؟ مثلا کسی که هدفش قبولی در پزشکیه بنویسه من سال آینده باید پزشک بشم یا بنویسه من از الان پزشک هستم ؟

چون یه مطلب خوندم که نوشته بود وقتی هدفی دارید جوری بنویسید که انگار بهش رسیدید.حالا نمیدونم چقدر درسته یا غلط ؟ 

ممنون میشم دوستان از تجربیات هدف نویسی هاشون هم برام بگن که چقدر این روش موفقیت آمیز بوده.


مرتبط:

چه طوری میشه تو استفاده از قانون جذب تمرکز داشته باشم

زبان ارتباط برقرار کردن با ضمیر ناخودآگاه چیه ؟

سلسله پست های قانون جذب از زبان شفق

چقدر قانون جذب رو قبول دارید ؟

کلیاتی در مورد قانون جذب

لطفا ثابت کنین که قانون جذب ۱۰۰% کارایی داره

در ازدواج میشه روی قانون جذب حساب کرد ؟

جذب پسر مومن با تصورات ذهنی ( قانون جذب )

استفاده از قانون جذب برای ازدواج

آیا واقعا قانون جذب وجود داره یا اینکه خرافاته؟

عرفان حلقه همون قانون جذبه؟

قانون جذب برای جذب خواستگار و همسر

قانون جذب، غیر ممکن رو به ممکن تبدیل میکنه؟

بحث قانون جذب در انتخاب همسر

با استفاده از قانون جذب چه طوری میتونیم عشق رفته رو برگردونیم ؟

طرز استفاده از این قانون جذب به چه صورته ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) موفقیت در زندگی (۱۲۹ مطلب مشابه)