سلام
من چن موردی خواستگار داشتم که هیچ کدوم شون به دلم نمی نشستند، اما بهمن 92 یه خواستگار داشتم، پسره خیلی به دلم نشست ولی با هم از نظر اعتقادی مشکل داشتیم. و دو طرف به این نتیجه رسیدم که مناسب هم نیستیم.
اما بعد از گذشت 3 ماه هنوز پسره تو ذهنمه، خیلی بهش فکر میکنم. یه چیزی هم بگم پسره هنوز مجرده و اینکه من به هر کس که فکر کنم اونم به من فکر میکنه بارها برام پیش اومده، خیلی ناراحتم، بخدا میگم خدایا کاش اینم مثل قبلی ها بدلم نمی نشست ...
شما میگید چکار کنم خیلی به خدا و امام زمان میگم کمکم کنن تا از فکرش در بیام ...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)