سلام

می خواستم بپرسم که به نظر شما دل به دل راه داره .منظورم عشق و عاشقی های پوچ این دوره و زمونه نیست که پسره با دیدن خوشگلی دختر عاشق میشه و دختره هم با دیدن پول پسره.

امکانم داره که آدم به هم جنس خودش علاقه داشته باشه البته از نوع معنوی. می خواستم بدونم به نظر شما مثلا من از همسایه پایینیمون بدم میاد خیلی هم بدم میاد ولی در ظاهر اصلا نشون نمیدم یعنی اون هم همینقدر از من بدش میاد؟

یا مثلا از یکی خیلی خوشم میاد یعنی اون هم از من خوشش میاد و در واقع دل به دل راه داره ؟ این قضیه که میگن دل به دل راه داره تا حالا برای کسی ثابت شده؟


بیشتر بخوانید ...

وقتی به کسی فکر می کنیم، اون به ما فکر می کنه ؟

راسته که میگن دل به دل راه داره ؟

اینکه میگن دل به دل راه داره چندان بی راه نمیگن !

علت بی خوابی های شبانه اینه که کسی به ما فکر می کنه ؟

خواب دیدن یک شخص ، دل به دل راه داره ؟!

کی میگه دل به دل راه داره ؟!

به هر کس که فکر کنم اونم به من فکر میکنه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)