سلام
من یه دانشجوی دکتری هستم توی یه شهری غیر از شهر خودمون که فاصله هم زیاد . من تو این دانشگاه از یه دختر خانمی که کارشناسی هستن خوشم اومده. اما اصلا نمی تونم برم جلو و دلیلش هم فاصله موجود است. هی میگم حتی اگر طرف راضی هم بشه کلی مشکل براش پیش میاید. دوری از خانواده، دلتنگی، نداشتن دوست و ...
ممنون میشم کسانی که این تجربه رو دارن، راهنمایی کنن.

مرتبط:

زندگی در شهر غریب چقدر برای خانم ها سختی داره؟

کمکم کنید کسی که عاشقش شدم رو بشناسم

چون خوشگل نیست باهاش ازدواج نکن

می ترسم به خاطر دوری راه و ...، خانواده دختر مورد علاقه م مخالفت کنن

زندگی با خانواده شوهر در یه شهر دیگه و دور از خانواده

درخواست راه حل برای یکی از دردسرهای ازدواج راه دور

مزایا و معایب ازدواج راه دور چیه؟

مزایا و معایب دوری از خانواده بعد از ازدواج

بعد از ازدواج، دور شدن از خانواده سخت نیست ؟

اگه با دختری که اهل یه شهر دیگه ست ازدواج کنم زندگی ما چطور خواهد بود ؟

ازدواج دختر شمالی و پسر جنوبی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) ازدواج راه دور (۱۵ مطلب مشابه)