سلام دوستان گرامی.

من به راهنمایی ها و مشاوره های شما عزیزان نیاز دارم لطفأ راهنمایی کنید.

شاید سوالم تکراری باشه ولی اون پستی که در مورد ازدواج با قومیت های دیگه بود منو یکم نگران کرده, من دختری ۲۴ساله هستم شمالی و اهل گیلان و با پسری که جنوبیه و اهل اهواز هست قصد ازدواج دارم .

پسر فوق العاده خونگرم مودب و نامبر وانی هست و از لحاظ فرهنگی هم تفاوت آنچنانی با هم ندارم حالا شاید یه سری رسم و رسومات باشه گه با هم فرق کنه ولی در کل هماهنگیم ولی این اختلاف شمال تا جنوب می ترسم مشکل ساز شه.

می خواستم دوستان اگر یه همچین موردی براتون پیش اومده نظراتتنو بدونم از هر لحاظ. این درسته که می گن مردم ساکن شهرهای گرم طبع جنسی گرمی دارن؟ ولی این آقا این طوری نیست و خیلی معمولیه البته خودش می گه .

مرتبط:

زندگی در شهر غریب چقدر برای خانم ها سختی داره؟

کمکم کنید کسی که عاشقش شدم رو بشناسم

چون خوشگل نیست باهاش ازدواج نکن

می ترسم به خاطر دوری راه و ...، خانواده دختر مورد علاقه م مخالفت کنن

زندگی با خانواده شوهر در یه شهر دیگه و دور از خانواده

درخواست راه حل برای یکی از دردسرهای ازدواج راه دور

مزایا و معایب ازدواج راه دور چیه؟

مزایا و معایب دوری از خانواده بعد از ازدواج

بعد از ازدواج، دور شدن از خانواده سخت نیست ؟

اگه با دختری که اهل یه شهر دیگه ست ازدواج کنم زندگی ما چطور خواهد بود ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)