سلام بزرگواران.

راستش من از شما راهنمایی در مورد ازدواج نمی خوام . بیشتر برای درد دل این حرفا رو می نویسم.

من بیشتر از 27 سالمه و از بچگی درس خوندم. البته به غیر از دوران ابتدایی تحصیل موفقی نداشتم و در دوره های راهنمایی و دبیرستان پسر شلوغ و بی انضباطی شدم و بالاخره در سوم دبیرستان اخراج شدم.

اما بر اثر استعداد درسی که داشتم به دانشگاه راه یافتم و بازم طبق معمول اهمیتی به درس ندادم. ولی برای کنکور ارشد عالی خوندم و رتبه تک رقمی آوردم برای دکترا هم رتبه دقیقاً مشابهی کسب کردم.

در طی این سالها فقر بخشی از واقعیت زندگی من بوده اما از این لحاظ هیچوقت ناراحت نبودم. چون مشکلاتی بزرگتر از این مثل بیماری خودم و پدر و مادرم رو تحمل کردم.

برای آینده ام هر چند به شغل و مسکن و رفاه فکر میکنم اما اولویت های اصلی زندگی من نیستن. بلکه دنبال آرامشم. آرامشی معنوی از جنس حس حضور خداوند در زندگی شخصی و خانوادگی.

دو سال پیش عاشق دختری شدم اما در رسیدن بهش ناکام موندم و هنوزم که هنوزه امید به برگشتنش در خیالم دارم.

این مطلب رو عید 1394 تو سایت گذاشته بودم و دوستانی لطف کردن و از باب دلسوزی مطالبی نوشتن. اما دیگه برام کشف معنای زندگی اولویت پیدا کرده.

بعضی وقتا فکر میکنم آرامش زندگی و تمرکز ذهنی من بودن همین خانم در کنارم بوده که از دست دادمش. به نظر شما چه چیزی باعث آرامش در زندگی میشه. لطفاً قلبا بهش جواب بدین

1- کسب ثروت و رفاه و آسایش و زندگی راحت به لحاظ مادی

2- ازدواج با کسی که بهتون آرامش ببخشه و ویژگی هایی مانند زیبایی- وفاداری- تفاهم و دوست داشتن رو در خودش جمع کنه

3- زندگی زیر سایه پدر و مادر زحمتکش و خدمت به اونها تا آخر عمر که نشانه قدرشناسیه

4- پیدا گردن رد پای خداوند در قلب و زندگی و از این طریق آرامش گرفتن


مرتبط :

یه زن می خوام که کنارش آرامش واقعی رو تجربه کنم 

حس میکنم با خواستگارم که 11 سال بزرگ تره به آرامش میرسم

دلم از زندگی آینده آرامش و عشق میخواد

من فقط آرامش میخوام، چیزی که تو خونه ی پدرم ندارم

چطور یک زندگی با آرامش و بدون جنگ اعصاب داشته باشم ؟

کسی جز خود شما، مسئول بازگشت آرامش تان نیست

خدایا دلم آرامش میخواد ...

چطور میتونم در زندگی مشترک همسرم رو به آرامش برسونم ؟

همه چیز دارم ولی کسی که بهم آرامش بده ندارم

نمیتونم به آدمی که قراره کنارش آرامش داشته باشم اعتماد کنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)