سلام

۸ ماهه عقد کردم با کسی که دوستش داشتم و دارم. مادرم مخالف بود اما چون منو عاقل می دونستن به انتخابم احترام گذاشتن.

همسرم بسیار خوش اخلاق صبور مهربون با جربزه کاری و باسواد هست. وضع مالیشم شکر خدابد نیست اما بسیار آروم و و کم حرفه در واقع درون گراست، برعکس، من تقریباً برون گرام.

ما دو تا شکر خدا با هم مشکل نداریم. اما مادرم شده سوهان روحم همه ش ایراد می گیره مثلاً چرا بگو بخند نیست چرا این‌طوری لباس می پوشه میاد خونه مون راحت نیستم چرا لاغره...

هی میگم مادر من آدم ها با هم متفاوت هستند ما نمی تونیم واسه همه تصمیم بگیریم که چه جوری باشن.

خودم دوست ندارم به همسرم سخت بگیرم بکن نکن کنم می خوام بهش آرامش بدم اما نمی ذارن به خودم و همسرم توهین می کنه.

به همسرم فحش داد البته جلوش نه ها. میگه زود برو جات تو این خونه نیست. فقط به خاطر حمایت از شوهرم مدام تحقیرمون می کنه. دلم شکسته نمی دونم چه جوری باهاش رفتار کنم تا برم خونه خودم رو خلاص شم.


بیشتر بخوانید ...

همسرم نسبت به من احساس نزدیکی نمیکنه

گفتن دوستت دارم به آقایون باعث بی علاقگی اونا به زن میشه؟

چکار کنم شوهرم از رفیق بازی دست برداره؟

به شوهر زیاد محبت کنی ازت فاصله میگیره؟!

بچه گونه صحبت کردن خانم رو لوس بازی می دونید؟

برنامه ریزی شوهرم به هم خورده، احساس می کنم منو مقصر میدونه

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

نشانه های دوست داشتن خانم ها توسط شوهرشون

شوهرم منو دوست نداره که همش سرش توی گوشیه

از کجا بفهمم شوهرم زندگی با من رو دوست داره یا نه ؟

چکار کنم شوهرم رو مثل قبل دوست داشته باشم؟

دوست دارم بدونم روش درست رفتار با شوهر چطوریه؟

شوهرم دوستم نداره چه کار کنم ؟

نگرانم نتونم شوهرم رو در دوران عقد راضی نگه دارم

راه های وابسته کردن شوهر رو می خوام یاد بگیرم

چطور می شه که یه مرد در خانواده ش احساس خوشبختی می کنه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه) تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه) ارتباط با خانواده زن (۷ مطلب مشابه)