سلام دوستان

من یه مشکلی با خواستگارم دارم. ایشون از نظر اخلاق، ایمان، حتی قیافه بسیار خوب و اوکی هستند. ولی فقط یه مشکلی هست همونیکه میگن گل بدون خار نمیشه. من خودمم قد بلند نیستم و ۱۵۵ قدمه...تا بحال مستقیم ازشون نپرسیدم یا اینکه کنارشون نایستادم که بفهمم ازم کوتاه ترن یا نه ... ولی میدونم که اگرم کوتاه تر نباشن به احتمال زیاد هم قدیم...:(


من پست راجب به قیافه خواستگار رو که اون دختر خانوم گذاشته بودن خوندم، و از نظرات خوبتون استفاده کردم.... ولی به نظر من قیافه بیشتر در چهره خانوم ها ملاکه تا مردان ، و مردان از نظر هیکل و قد بیشتر سنجیده میشن... .دوستان راهنماییم کنید...میترسم بعدها تو روابطمون دلمو بزنه...درسته فکرم؟


من آدمی هستم که میتونم راحت خودمو با شرایط وفق بدم و اینکه مطمئنم که هیچ وقت در آینده امکان نداره به روشون بیارم یا حرف استهزا کننده یا بی ادبی

نسبت به ایشون از زبونم خارج بشه...ولی میترسم مثلا باهم که بیرون میریم مغازه دار ها یا مردم تو خیابون...:((((

در ضمن من ایشونو واقعا دوست دارم و همچنین ایشون بنده رو...تحصیلات و جمال و اخلاق و ایمان و خانواده خیلی خوبیم دارن....

لطفا راهنماییم کنید دوستان...پیشاپیش از تک تکتون تشکر میکنم


مرتبط با اختلاف قد در ازدواج:

خواستگار خوبی دارم اما هم قد هستیم

اختلاف قد چقدر در زندگی مهمه؟

نمی خوام به خاطر اختلاف قد، الکی خواستگارم رو رد کنم

به خاطر اختلاف قد نه میتونم ولش کنم نه ادامه بدم

اختلاف قد 25 سانت در ازدواج مشکل زاست ؟

آیا اختلاف قد و هیکل در آینده برامون مشکل ساز میشه؟

اختلاف قد در ازدواج

اختلاف قد 70 سانتی مشکل ساز میشه ؟

5 سانت از پسر مورد علاقم بلند ترم


مرتبط با ظاهر خواستگار:

از صورت خواستگارم خوشم نیومده (2)

با ظاهر خواستگارم مشکل دارم، بعدا ممکنه بهش علاقه مند بشم؟

خواستگارم بینی خودش رو عمل کرده و من نمیپسندم

خواستگارانی که دارم از لحاظ ظاهری برام جذاب و دلنشین نیستند

می ترسم مثل خواهرم بعد از ازدواج حسرت ظاهر مردان دیگه رو بخورم

فقط با ظاهر خواستگارم مشکل دارم

میدونم که ظاهر مهم نیست ولی ظاهر خواستگارم به دلم ننشست

در جلسه ی خواستگاری چقدر به قیافه و ظاهر پسر اهمیت میدید؟

آیا شغل خوب خواستگار نقص قیافه و چهره رو پوشش میده؟

قیافه خواستگار به دلم نچسبید ردش کردم

توقع دختران 18 ساله در مورد قیافه خواستگار

روی قیافه خواستگارم شک دارم

از لحاظ قیافه خیلی بالاتر از خواستگارم هستم

حساسیت مادر دختر روی تیپ و قیافه خواستگار

تعریف مرد یا پسر خوش قیافه از دید زنان و دختران چیه ؟

ازدواج با یک پسر خوش قیافه چه مشکلاتی داره ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)