سلام 

من از یه دختری خوشم امد و در موردش تحقیق کردم که فهمیدم خانواده ی بسیاری خوبی هستند رفتیم خاستگاری چند جلسه با هم صحبت کردیم و کاملا به تفاهم رسیدیم ولی یه مشکلی که هست و هر دو طرف درمورد ان دو دل هستیم این است که اختلاف قدمان زیاد است من ورزشکارم و بسکتبال بازی مکنم و قدم حدود 210 سانتی متر است و اون طرف قدش حدود 140 سانتی متر است میخواستم بپرسم با این شرایط که کاملا به تفاهم رسیدیم این اختلاف قد می تواند در اینده برامون مشکل ساز شود لطفا راهنمایم کنید.

با تشکر

مرتبط با اختلاف قد در ازدواج:

نمی خوام به خاطر اختلاف قد، الکی خواستگارم رو رد کنم

به خاطر اختلاف قد نه میتونم ولش کنم نه ادامه بدم

اختلاف قد 25 سانت در ازدواج مشکل زاست ؟

آیا اختلاف قد و هیکل در آینده برامون مشکل ساز میشه؟

اختلاف قد در ازدواج



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)