سلام

من یه دختر 18 ساله ام. خواستم از شما بپرسم به نظر شما دختری که تازه اول جوونیشه هنوز به بیست سالگی نرسیده چه کار مفیدی می تونه انجام بده که در آینده ش به دردش بخوره یعنی چه نصیحتی خواهرانه و برادرانه براش دارین که شاید بتونه فکرش رو متحول کنه تا به بیراهه کشیده نشه ؟ 

واقعاً من هر وقت آدم هایی رو می بینم که میانسالن یا سنی ازشون گذشته که یا معتادن یا خلافکارن و خیلی چیزهای دیگه با خودم میگم این ها می تونستن بهترین زندگی رو داشته باشن ولی کسی نبوده که راهنمایی شون کنه مگه آدم چند بار به دنیا میاد که کسی نخواد آدم حسابش کنه به خدا خیلی حیفم میاد ...فقط نگین درست رو ادامه بده که خیلی وقته ترک کردم.

حالا نصیحت شما به یه دختر 18 ساله چیه؟

ممنون از لطف تون


مرتبط:

بهترین درسی که در عمرتون گرفتید چی بوده؟

احساس خنگی میکنم در برابر دیگران

اگه به گذشته برمیگشتی ...

از عمرم درست استفاده نکردم چه کار کنم که دیگه حسرت گذشته رو نخورم؟

تجربیات عملی شما در موقعیت های مختلف

با تجربه الان برگردید به سن 20 سالگی

پشیمانم چرا در 20 تا 25 سالگی ازدواج نکردم

در آستانه 27 سالگی فهمیدم که درانتخاب بعضی راه ها اشتباه کردم

چکار کنیم که بعد از 40 سالگی حسرت دوران جوونی رو نخوریم ؟

از 18 سالگی تا الان چه تغییراتی توی معیاراتون ایجاد شده ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
موفقیت در زندگی (۱۲۹ مطلب مشابه)