همیشه وقتی راجع به دردها و اذیت های پریودی میشنوم تعجب میکنم پس چرا من این طوری نیستم! این مشکله یا سعادته ؟!

من نه اخلاقم بد میشه تازه خیلی هم شاد و پر انرژی میشم و من که اهل آرایش نیستم اون زمان آرایش میکنم به خودم میرسم نه حتی دردی دارم! خیلی هم بهم خوش میگذره اگه به من باشه دوسدارم همیشه پریود باشم روحیمم خیلی بهتره! نیاز جنسیمم بالاتره! کسی دیگ هم اینطوری هست؟ طبیعیه؟! یا من هیچیم به آدمیزاد نرفته؟!

بعد یه سوال دیگ شما دخترا هم یه زمان هایی بعد از پریودی یه مدت که دو سه روزه شدیدن ، پرخوری میکنید؟! من از پر خوری بدم میاد ولی دقیقا چند روز از ماه عین گاو میخورم! طوری که همه میفهمن که من گنجایشم هیچوقت اینقد نبوده! طبیعیه؟!

در مورد پریود بیشتر بخوانید ... :

خوردن هندوانه، ترشی، ماست ،خربره ،سیر و لبنیات در دوران پریود

شما دوره ی پریودتون رو چطور حساب میکنین؟

آیا پریود زن ها را بی حوصله می کند؟

علائم و اثرات روانی پریود در خانم ها و آقایان!

سیکل قاعدگی ( پریود ) و انواع اختلالات مربوط به آن ( 1 )

سیکل قاعدگی ( پریود ) و انواع اختلالات مربوط به آن ( 2 )

زمان عادت ماهانم اصلا مشخص نیست

چکار کنم زودتر پریود بشم؟

خونریزی مجدد بعد از اتمام دوره پریود

خوردن غذاهای سرد در زمان پریود ضرر داره ؟

تغییر اخلاق خانم ها در زمان پریود


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) پریود، قاعدگی، عادت ماهانه (۳۶ مطلب مشابه)