سلام

میخاستم بدونم اینکه میگن غذاهای سرد در مدت پریودی نخوریم ضرر داره راسته؟من خیلی سرچ کردم ولی از لحاظ علمی مشکلی نگفتن ولی من شنیدم امام علی (ع) گفته خدا لعنت کند زنی را که بگوید چرا نازا شدم در حالی که در زمان عادت ماهانه غذاهای سرد میخورده. ولی اکثر غذاها سردن منم نمیدونم چیکار کنم. لطفا اگه حدیثی در این مورد میدونید بگید

نکته : پاسخ کاربران در بخش نظرات


در مورد پریود بیشتر بخوانید ... :

خوردن هندوانه، ترشی، ماست ،خربره ،سیر و لبنیات در دوران پریود

شما دوره ی پریودتون رو چطور حساب میکنین؟

آیا پریود زن ها را بی حوصله می کند؟

علائم و اثرات روانی پریود در خانم ها و آقایان!

سیکل قاعدگی ( پریود ) و انواع اختلالات مربوط به آن ( 1 )

سیکل قاعدگی ( پریود ) و انواع اختلالات مربوط به آن ( 2 )

زمان عادت ماهانم اصلا مشخص نیست

چکار کنم زودتر پریود بشم؟

خونریزی مجدد بعد از اتمام دوره پریود

خوردن غذاهای سرد در زمان پریود ضرر داره ؟

تغییر اخلاق خانم ها در زمان پریود


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) پریود، قاعدگی، عادت ماهانه (۳۶ مطلب مشابه)