دخترا من نمیدونم محاسبه ی دقیق روزای پریود چطوریه!

شما دوره ی پریودتونو چطور حساب میکنین؟

به فرض اگه امروز ساعت 5 پریود شید تا فردا ساعت 5 رو تازه میگین یه روز از پریود؟ یا از فردا صبحشو میگین روز دومه پریود؟یعنی شبارو ملاک محاسبه قرار میدین یا 24 ساعته شبانه روزو؟درستش کدومه؟


یه سوال دیگه:چطور میفهمین که پاک شدینو میتونین غسل کنین؟مثلا اگه 7روزه باشین و روز اول ساعت 5 شده باشین تا شب روز هفتم میمونین؟ یا تا همون ساعت 5؟

اصلا تا چه مدت اگه خونی یا لکه ای ندیدیم میتونیم بریم غسل؟

چون من گاهی 7 روزه ام گاهی 8 گاهی 9...ولی همیشه تا 8 روز میمونم بعد غسل میکنم در حالیکه گاهی میبینم روز هشتمو بیخودی موندم و 7 روزه پاک بودم.


در مورد پریود بیشتر بخوانید ... :

خوردن هندوانه، ترشی، ماست ،خربره ،سیر و لبنیات در دوران پریود

آیا پریود زن ها را بی حوصله می کند؟

علائم و اثرات روانی پریود در خانم ها و آقایان!

سیکل قاعدگی ( پریود ) و انواع اختلالات مربوط به آن ( 1 )

سیکل قاعدگی ( پریود ) و انواع اختلالات مربوط به آن ( 2 )

زمان عادت ماهانم اصلا مشخص نیست

چکار کنم زودتر پریود بشم؟

خونریزی مجدد بعد از اتمام دوره پریود

خوردن غذاهای سرد در زمان پریود ضرر داره ؟

تغییر اخلاق خانم ها در زمان پریود


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) پریود، قاعدگی، عادت ماهانه (۳۶ مطلب مشابه)