با عرض سلام و خسته نباشید
با اجازه دو تا سوال داشتم 21 سالمه. من 3 ساله ازدواج کردم اما هنوز هم دخترم. شوهرم خواستار رابطه ی دیگه ای ( از جلو ) نیست من هم کمی میترسم اما می خوام بدونم ایا شوهرم مشکل یا بیماری خاصی داره یا این عادیه ؟
سوال دوم اینه که زمان عادت ماهانم  اصلا مشخص نیست یعنی به طور کلی از اول همین جوری بوده من از 9 سالگی عادت ماهانه میشم یک بار که تاریخ ها رو تا 6 ماه یادداشت کردم ماه اول 6 روز فاصله بود یعنی اگر 6 آذر  میشدم  ماه بعدی 12 هم کیشدم تا 3 ماه هی 6 روز فاصله می افتاد اما بعدش 1 ماه الانم 2 ماه نشدم با توجه به این که من هیچ رابطه ای از جلو ندارم و باکره هستم مشکلی دارم یا نه ؟ در ضمن به پزشک زنان هم مراجعه کردم ولی تخمدان هام مشکلی نداشته من درد رو دارم خیلی شدید ولی الان 2 ماه که عادت ماهانه نمی شم ایا راه حلی دارین یا نه ؟
ممنون میشم جواب منو بدین . ببخشید که طولانی شد

مطالب مشابه :

به فاصله ی 8 روز دوباره پریود شدم

خونریزی مجدد بعد از اتمام دوره پریود

هر ماه سه 3 بار پریود میشم

علت های سه بار پریود شدن در ماه

سیکل قاعدگی ( پریود ) و انواع اختلالات مربوط به آن ( 1 )

سیکل قاعدگی ( پریود ) و انواع اختلالات مربوط به آن ( 2 )