سلام دوستان

من چند ماهه ازدواج کردم و به یه مشکل بزرگ برخوردم .

همسر من به دلیل کوچکترین اختلاف نظری خونه رو ول می کنه و میره خونه باباش و بعد چند روز یکی رو واسطه می کنه و برمیگرده، الان هم ۱۵ روزه رفته و بهش گفتم دیگه اجازه نمی دم برگرده و ازش جدا میشم چون تو ۴ ماه ، ۴ بار رفته، هر دفعه تقریبا به مدت ۱۰ روز .

نظر شما چیه؟

داشتن اختلاف نظر با شوهر:

خوابیدن های زیاد شوهرم منو رنج میده

آقایون دوست دارن خانم شون بره منت کشی موقع قهر بودن؟!

تبعات جدا کردن تخت و اتاق یه زن و شوهر

من و شوهرم چند سالیه که کنار هم نمیخوابیم

وقتی جدا از زنم می خوابم یه احساس معنوی بهم دست میده

خوابیدن کنار همسر در دوران عقد

شوهرم به شدت به پسرم حسودی میکنه

وقتی شوهرم قهر میکنه من باید برای آشتی پیش قدم بشم ؟

حس میکنم دیگه همسرم هم بهم کششی نداره

نه می تونم با شوهرم ادامه بدم و نه می تونم تنهاش بذارم

جدا خوابیدن همسرم از من نگرانم کرده

قبل از ازدواج فکر نمیکردم اختلافات فرهنگی بتونه مشکل ساز بشه

من هفته ای یکی دو بار با همسرم قهر میکنم

هیچوقت به معنای واقعی خوشی نکردم

شوهرم حاضر نیست یه بار به خاطر من از دوستاش بگذره


آشتی کردن و رفع اختلافات زن و شوهر:

وقتی شوهرم قهر میکنه من باید برای آشتی پیش قدم بشم ؟

من هفته ای یکی دو بار با همسرم قهر میکنم

روش های دلجویی و عذرخواهی بعد از دعوای زناشویی

گذشت در زندگی مشترک تا چه اندازه باید باشه؟

همیشه باید خودم پا پیش بذارم واسه آشتی؟

روش های بخشیدن و دوست داشتن همسر بعد از دعوا


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه)