دختری هستم ٢٣ ساله، یک سال که عقد کردم و الان منتظریم تا به امید خدا کرونا تموم بشه و عروسی بگیریم، مشکل من مربوط به خودمه، من هفته ای یکی دو بار با همسرم  قهر میکنم، وقتی شوهرم کاری که دوست داشته باشم رو انجام نده یا هر چیزی که به مذاقم خوش نیاد قهر میکنم و میرم تو خودم.

حتی گاهی اوقات گریه میکنم، همسرم خیلی شوکه میشه و میخواد آرومم کنه شاید چند ساعت باهام حرف بزنه، خیلی مدارا میکنه، اصلا عصبی نمیشه اما من توانایی بیان کردن خواسته هام ندارم، وقتی ام بیان میکنم شوهرم انگار توجیه میاره که بدتر از دستش دلگیر میشم.

وقتی میگه ببخشید هر چقدر هم بگه تا یه روز نرم تو لاک خودم و باهاش بد نشم آروم نمیگیرم، من زمان مجردی هم این اخلاق رو داشتم اما شوهرم نمیذاره من قهر کنم، دلش طاقت نمیاره با وجودی که خیلی عذر خواهی میکنه.

اون لحظه معذرت خواهیش به دلم نمیشه، احساس میکنم داره مظلوم نمایی میکنه، حس میکنم دوباره همین رفتار  رو میکنه، میگه که من از احساس ناراحتی تو رنج میبرم اما  احساس میکنم درکم نمیکنه، تو وجودم پر از خشم هست، حس میکنم با دیوار حرف میزنم در صورتی که همه میگن شوهرت از نظر اخلاقی عالیه و خیلی خوش قلب، تا حالا هم یک بار با من بداخلاقی یا قهر نکرده، اما من گاهی خیلی ازش ناراحت میشم.

حتی ممکنه روزی صد بار دستم رو بگیره بهم محبت کنه، ابراز احساسات کنه، اما کارهاش تو عصبانیت اصلا به دلم نمیشینه، یه روزهایی احساسات بین مون منتقل نمیشه، انگار یه دیوار بین مون کشیدن که هفته ای یکی دو بار سر در میاره و اعصاب مون رو خورد میکنه.

مثلا یه روز اینقدر با هم خوبیم که حد نداره، اما بعدش یهو سر یه حرف یا حرکت منفجر میشم و دعوام میشه، من همسرم رو دوست دارم، نمیخوام آزارش بدم، اما درک نشدن و احساس تنهایی برام تبدیل به عقده و خشم شده، نمیدونم چرا خیلی وقت ها احساس خوشبختی نمیکنم، با وجود اینکه هر دو تامون در ظاهر هیچ مشکلی نداریم.


داشتن اختلاف نظر با شوهر:

خوابیدن های زیاد شوهرم منو رنج میده

آقایون دوست دارن خانم شون بره منت کشی موقع قهر بودن؟!

تبعات جدا کردن تخت و اتاق یه زن و شوهر

من و شوهرم چند سالیه که کنار هم نمیخوابیم

وقتی جدا از زنم می خوابم یه احساس معنوی بهم دست میده

خوابیدن کنار همسر در دوران عقد

شوهرم به شدت به پسرم حسودی میکنه

وقتی شوهرم قهر میکنه من باید برای آشتی پیش قدم بشم ؟

حس میکنم دیگه همسرم هم بهم کششی نداره

نه می تونم با شوهرم ادامه بدم و نه می تونم تنهاش بذارم

جدا خوابیدن همسرم از من نگرانم کرده

قبل از ازدواج فکر نمیکردم اختلافات فرهنگی بتونه مشکل ساز بشه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه) مسائل جنسی دوران عقد (۱۵ مطلب مشابه)