سلام

من دختری هستم که در دانشگاه شهرکرد درس میخوانم .اهل یک استان دیگر هستم.الان چند ترم است که پسری در کلاسمان همه ش به من نگاه میکند طوری که قبل تر ها هر جا در دانشگاه میرفتم دنبالم میامد.این نگاه کردن هایش چه معنی میدهد ؟

حتی وقت هایی که من میخواهم برای تعطیلات به شهرم برگردم این پسر خیلی اون روز به من نگاه میکند .اگر هم روزی من دیر برسم و من را نبیند سر کلاس هر طوری هست دنبال من میگردد و نگاه میکند. با درخواست انتقالی من به شهرم موافقت شده به نظر شما من به دانشگاه شهرم برگردم یا نه ؟!

مرتبط با انواع نگاه های پسران:

در دانشگاه، یه پسر نگاه ها و رفتار خاصی نسبت به من داره

نحوه برخورد به پسری که زل میزنه و جلو نمیاد

نگاه پسر ها همیشه نشونه علاقه نیست

مثل نوجوان ها نگاه پسران نامحرم رو میذارم به حساب علاقه

متوجه نگاه های خاص یه پسر نسبت به خودم شدم

چطور نگاهی رو خانم ها میتونن علاقه و عشق قلمداد کنن

دختر خانم ها، منطق تون رو بر اساس نگاه و رفتار یه آقا نچینید

نشانه های علاقمندی پسر به دختر برای ازدواج

وقتی می بینم یه پسری داره بهم نگاه می کنه فکر می کنم دوستم داره

میشه نگاه کردن پسران رو به حساب علاقه شون گذاشت؟

دخترا میتونن نوع نگاه پسران رو تشخیص بدن؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه) علت و انواع نگاه های پسران و دختران (۲۷ مطلب مشابه) نوع رفتار در دانشگاه (۱۲۲ مطلب مشابه)