سلام دوستان

من تازه عقد کردم مشکلم اینه که هر بار که برای اصلاح صورتم به آرایشگاه میرم با اینکه تمام نکات بهداستی را هم رعایت می کنم اما بعد از اصلاح صورتم میریزه بیرون و پر از جوش های ریز میشه .

می خواستم ازتون خواهش کنم که کمکم کنید و یه راه حلی بدید که لااقل کمتر جوش بزنم چون احساس می کنم شوهرم از اینکه صورتم همیشه جوش داره اصلا راضی نیست ممنون میشم اگر کمکم کنید.

مرسی


بیشتر بخوانید :

درمان جوش صورت با روش های گیاهی، حجامت و زالو

راهکاری برای از بین بردن جوش های بدن دارید؟

هر وقت صورتم رو اصلاح میکنم همیشه جوش میزنم

بهترین روش برای از بین بردن جای جوش و خال چیه؟

تجربیات شما در مورد قرص ریفامپین - رفع جوش

نمی تونم جلوی جوش زدن های صورتم رو بگیرم

توصیه های تجربه شده در مورد رفع جوش های صورت و بدن

تجربه اصلاح صورت بدون جوش زدن

هر بار که صورتم رو اصلاح می کنم جوش میزنه

دخترم و می خوام صورتم رو اصلاح کنم

هر وقت صورتم رو اصلاح میکنم همیشه جوش میزنم

سوال در مورد اصلاح صورت و جوش های روی بدن دختران

موهای صورتم رو با چی بردارم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) زیبایی و بهداشت پوست و مو (۷۵ مطلب مشابه)