سلام

دوستان ازتون یه سوال داشتم که اگه راهنماییم کنید فوق العاده ممنون میشم .

من چندین سال پیش برای جوش هام دکوتان خوردم و خوب بود تا سه چهار سال اما بعد دوباره  شروع به جوش زدن کرد . شدتش اصلا به اندازه قبل نیست ولی کم هم نیست .

تمام آزمایش های هورمونی و مربوط به کبد و اینا رو دادم و خدا رو شکر هیچ مشکلی از این بابت نداشتم . سونو که رفتم تخمدان پلی کیستیک نشون داد که با مراجعه به دکتر زنان گفتن هیچ مشکلی نداری چون نه وزنم زیاده و نه عادت هام غیر منظمه .

حتی برای اطمینان معاینه هم کرد بازم گفت هیچ مشکلی نداری . حالا اصلا من مشکلم این موضوع نیست نمیدونم واسه جوش هام چیکار کنم ؟ 

پیش دکتری که قبلا برای پوست میرفتم باز که رفتم قرص ریفامپین بهم داد که اصلا تاثیر که نداشت بدترشم کرد دارو های دیگه ای هم که اکثر دکتر های پوست میدن اینه گرونن و فقط زمانی که استفاده میکنی تاثیر داره . حتی طب سنتی هم رفتم و یکسری دارو با حجامت انجام داد که اونم اثری نداشت.

از دوستان خواهش میکنم اگه کسی همچین شرایطی داشته بگه چیکار کرده و لطفا اگه شیراز هستید بگید پیش کدوم دکتر رفتید که خوب شدید .

ببخشید که طولانی شد


بیشتر بخوانید ...

بهترین روش برای از بین بردن جای جوش و خال چیه؟

درمان جوش صورت با روش های گیاهی، حجامت و زالو

تجربیات شما در مورد برداشتن خال های هم سطح

زشته که یه مرد خال های صورتش رو برداره ؟

جوش های قرمز در صورت قبل از شروع پریود

توصیه های تجربه شده در مورد رفع جوش های صورت و بدن

رفع جوش های روی بازوم رو و تیرگی آرنج و زانوم

راهکاری برای از بین بردن جوش های بدن دارید؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)