سلام
دختر جوانی هستم که تا قبل از این اتفاقات چند سال اخیر و پیدا کردن عیوبم اعتماد به نفسم لایه ازون را سوراخ می نمود ولی الان به زیر صفر تنزل کرده . کدوم اتفاقا؟

اینا:

من چهره بدی ندارم. یعنی چهره م متعادل و غیر کاریکاتوری هست. خودم هم ازش راضی ام! ولی معضل من بدنمه!

من از بدنم ناراضی ام. خصوصا بعد از خوندن حرف های اقایون توی این سایت، کاملا تخریب شخصیتی شدم پیش خودم .

پوست ناحیه پاها و بازوهام از نوجوانی جوش های خیلیییی ریزی میزدن. البته شایدم جوش نیستن. چون یک جورایی ریشه مو هستن ولی قرمزن .

و چون با ژیلت و امثالهم موهای زاید رو رفع میکردم لکه ی این جوشای بیشعور موند روی بدنم . بطوری که از زانو به بالا فکر میکنم داغون باشه دیگه .

و مورد دوم این که مامان من اجازه نمیده صورتمو اصلاح کنم! با این که عاقل و بالغم ولی یک بار حرفشو حتی زدم نزدیک بود بنده رو به دیار باقی بشتابانند .

آیا این که صورتم مو داشته باشه و سیبیل کوفتی و ابروی لعنتی وسط‌ صورتم قر بدن برا خودشون،خیلی‌ زشته؟ آقایون لطفا جواب بدن لطفا

من همیشه از آینده زندگی و ازدواجم میترسم . چون فکر میکنم شوهرم از من خوشش نیاد. به خاطر مورد اولی که عرض کردم .

با این که از نظر اخلاقی خوبم و سرزبون دار ولی فکر میکنم حتی یک درصد س ک س ی و جذاب نباشم برای اون! و دایم به این فکر میکنم که مگه میشه پاهامو بپوشونم ازش همیشه؟

و آخرش به این نتیجه میرسم که یا نباید ازدواج کنم یا باید با یک مردی ازدواج کنم که خیلییییی ازش سر باشم ، خواستگار های عالی ای دارم .

ولی به خاطر این مساله اعتماد به نفس لباس باز پوشیدن تو مجالسو هم ندارم چه برسه به ازدواج!!!!

الان چیکار کنم؟

خیلی عیب های دیگه هم پیدا کردم تو خودم ولی خب بعضیاشونو روم نمیشه بگم بعضیاشونم بین این مساله گم اند .

ممنونم

مرتبط:

تجربه اصلاح صورت بدون جوش زدن

هر بار که صورتم رو اصلاح می کنم جوش میزنه

دخترم و می خوام صورتم رو اصلاح کنم

هر وقت صورتم رو اصلاح میکنم همیشه جوش میزنم

موهای صورتم رو با چی بردارم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)