سلام  وقت همگی بخیر

سوالی دارم که فکر کنم خانما بیشتر بتونن کمک کنن. من هر وقت صورتمو اصلاح میکنم همیشه جوش میزنم.با اینکه قبلش صورتمو میشورم. نخ رو تو الکل میذارم از قبل. و بعد شم از ژل بعد اصلاح سینره استفاده میکنم

خیلی پوستم حساسه. اگه هر کدومتون که اینجوری بودید یا کسیو دیدین، که راهی عملی داشتین و نتیجه گرفتین ممنون میشم راهنماییم کنید. دکتر هم که رفتم چیز خاصی نداد یک محلول ساختنی ، که نتیجه نداد .


مرتبط:

تجربه اصلاح صورت بدون جوش زدن

هر بار که صورتم رو اصلاح می کنم جوش میزنه

دخترم و می خوام صورتم رو اصلاح کنم

سوال در مورد اصلاح صورت و جوش های روی بدن دختران

موهای صورتم رو با چی بردارم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)