سلام وقت بخیر

یه ماه هستش که با شخصی که علاقه داشتم عقد کردیم. من بیست و ... سالمه و نامزدم بیست و ... سال دارن و از روی علاقه با هم ازدواج کردیم. 

امّا موضوع اینه که مدتیه احساس می کنم ایشون کمتر منو دوست دارن و بیشتر به مسائل زناشویی علاقه دارن و در موردش صحبت می کنن! من مشکلی با این موضوع ندارم امّا از اینکه فقط این دید رو به من داشته باشه بدم میاد! و موضوع دیگه اینکه من دوست دارم یکی دو سال بعد عروسی مون بچه دار بشیم ولی ایشون میگه نه! میگه توجهت به من کم میشه نمی خوام اصلاً! 

مثل بچه های کوچک به من وابسته شده در حالی که جلوی بقیه جدیه و به کسی بگم باورش نمی شه! نمی دونم یه کم گیج شدن راجع به این موضوع هایی که گفتم و جدیدا زیاد بحث مون میشه به خاطر این ها ولی خب زود آشتی می کنیم. 

دوسش دارم می خوام مثل قبل با هم بهتر باشیم . لطفاً نظرات و راهنمایی هاتون رو بگید همه ش رو می خونم پیشاپیش ممنون از شما.


مرتبط با مسائل جنسی دوران عقد:

وقتی نامزدم نزدیکم میشه که ببوستم ناخودآگاه در میرم

کار درستیه که در دوران عقد رابطه کامل داشته باشیم؟

پوشیدن لباس های باز در دوران عقد جلوی شوهر، خوبه یا بد؟

تاره عقد کردیم، چطور به شوهرم بگم سطح روابط مون رو بالاتر ببره؟

شوهرم بعد از عقد ازم دوری میکنه

در دوران عقدم ولی با هم حتی رابطه ای در حد روبوسی نداشتیم

در طول سه سال عقد، رابطه مون از سطح دست دادن فراتر نرفته، چرا ؟

کار درستی کردم که در دوران عقد راضی به رابطه کامل شدم ؟

سطح روابط در دوران عقد

چرا میگین دختر توی دوران عقد نباید بکارتش رو از دست بده؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
راهنمای زوج های جوان (۷۴ مطلب مشابه) مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه) روابط عاطفی در دوران عقد (۷۴ مطلب مشابه) مسائل جنسی دوران عقد (۱۵ مطلب مشابه)