من ۲۶ سالمه دانشجو هستم. مریض شدم نتونستم ادامه تحصیل بدم الآن دارم لیسانس می‌گیرم. کلاس های دانشگاهم خیلی پراکنده است امکان اشتغال نداشتم، سعی کردم کار پروژه ای بگیرم سرم را گرم کنم بیرونم نمی تونم برم از کرونا.

توی خونه همه ش خیال بافی می‌کنم. از ۱۸ سالگی نیاز عاطفی شدید داشتم امّا با مطالعه بیشتر فهمیدم ازدواج به صلاحم نیست فقط فشار عاطفی شدید دارم. نمی دونم نیاز عاطفی دارم یا به خاطر وقت آزاده، این خیال پردازی ها دیوانه ام کرده. شرایطم طوریه که تنهام. 

در تنهایی هام کلیپ‌های عاشقانه می بینم دلم همسر می خواد و کلی برنامه ریزی برای زندگیم کردم اصلاً سراغ شون نمی رم، از خودم متنفرم دیگه، خیلی بی اراده شدم، نمی دونم چه کنم؟


مرتبط با نیاز عاطفی دختران:

دخترم، انگیزه ی اصلی ازدواجم برطرف شدن نیاز عاطفی هستش

راه حل میخوام برای کنترل میل عاطفی

نیاز عاطفی و نیاز جنسی در خانم ها

با نیاز عاطفی تون چیکار میکنید؟

رابطه عاطفی دقیقا چیه ؟

دختری هستم 17 ساله ام که نیاز عاطفی داره اذیتم میکنه

چه چیزهایی نیاز عاطفی دختر ها رو برطرف میکنه

دختر 21 ساله ای هستم که شدیدا نیاز عاطفی دارم

نیاز عاطفی در دختران دقیقا یعنی چی؟

چرا یه نفر نیست که منو بخواد ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
نیاز عاطفی دختران (۲۲ مطلب مشابه)