سلام دوستان عزیزم

من یه دختر ۱۸ ساله ام. میشه گفت اکثر کابران اینجا سن شون بیشتر از بنده ست و بالتبع، تجربیات بیشتری هم دارن. 

از اون جایی که به نوعی احساس می‌کنم ۱۸ سالگی سن مهمی هستش و دلم می خواد خاطره خوبی ازش به یادم بمونه این سوال رو می پرسم: 

اگه بتونید به ۱۸ سالگی تون برگردید چه کار هایی رو انجام می دید و چه کارهایی رو انجام نمی دید؟ 



پیشنهاد:

امروز 20 ساله شدم، به شدت ترس دارم از این سن

با تجربه الان برگردید به سن 20 سالگی

به دختری که داره 20 ساله میشه چه توصیه هایی دارید

پسری 20 ساله هستم که هیچ کس تو خانواده منو نمی بینه

تو اوج 20 سالگی بر خلاف دوستام یه دختر افسردم

دختر ۲۰ ساله ای هستم که از وسواس فکری رنج میبرم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
موفقیت در زندگی (۱۲۹ مطلب مشابه)