سلام به همه امروز دیدم پستی قبلا منتشر شده از شخصی که گفته بودن اثرات رابطه قبلی را از ذهن و زندگی باید پاک کرد.

حالا من می خوام در تکمیل اون پست یک مورد مهم رو به همه بگم:

علاوه بر اینکه گذشته را از ذهن خودتون باید پاک کنید، اگر طرف مقابل تون که باهاش جدیدا وارد رابطه شدید خواست چیزی از گذشته تون بدونه باید صادقانه بهش پاسخ بدید و رو راست باشید. حق انتخاب را به هیچ وجه از طرف تون نگیرید وگرنه تبعاتش متوجه خودتون و زندگی تون خواهد بود. هر انسانی معیار هایی داره که اگر رفتار غیر صادقانه ای بخواد توی انتخاب افراد تغییری ایجاد کنه همین یعنی اولین خیانت زندگی. پس نه به خودتون و زندگی تون خیانت کنید نه به فرد مقابل.

مهم نیست طرف تون با فهمیدن جزئیات رابطه قبلی تون چه فکری می کنه یا چه تصمیمی می گیره.

چیزی که ارزش داره صداقت شماست و اینکه یک عمر با دلهره و تردید زندگی نمی کنید و خیال تون راحته و وجدان تون هم آروم. اون کسی که واقعاً قسمت آدم باشه در هر حالتی توی زندگی آدم میاد و می مونه پس دلیلی برای ترس از دست دادن  وجود نداره.

امیدورام همه جرات صادق بودن در زندگی را داشته باشن یا به دستش بیارن. هیچ چیز مثل دروغ یا پنهان کاری انسان ها رو نسبت به هم بی اعتماد نمی کنه و همه می دونیم این دو مورد اصلی ترین آفت برای هر رابطه ای به شمار میرن.

نظر شما چیه؟


مرتبط:

به خواستگارم بگم که قبلا رابطه ی نامشروع داشتم؟

آیا باید به یه پسر پاک راستش رو گفت؟

می ترسم خواستگارم بعدا با سابقه دوستی من مشکل پیدا کنه

اگه بعد از ازدواج فهمیدید همسرتون سابقه دوستی داره، چه می کنید؟

دختر مورد علاقه م 5 سال سابقه دوستی داره

آیا مشکل از منه که نمی تونم گذشته ی ناپاک دختری رو ببخشم ؟

نمیخوایم با یه تواب ازدواج کنیم، مگه زوره ؟

گذشته هر کس به خودش مربوط نیست، من واسم مهمه

علت دروغ گفتن دختری که به خواستگاریش رفتم چی بود؟

نمی دونم از گذشته ی خودم در خواستگاری بگم یا نه ؟

در خواستگاری، گناهان گذشته رو باید فاش کنیم ؟

چقدر باید برا ازدواج گذشته ی دختر رو بررسی کرد؟

بالاخره گذشته ی طرف مهمه یا نه ؟

وقتی به گذشته ی همسرم فکر می کنم به هم میریزم

آیا خانم ها روی گذشته شوهرشون حساسند ؟

گذشته خانم تون چقدر برای شما مهمه ؟

اگه در گذشته دوست پسر داشتی زن من نشو ...

با دختری که قبلا دوست پسر داشته ازدواج نمی کنم

من یه دختر ترسو هستم و خیلی میترسم گذشته م لو بره

بعد از ازدواج فهمیدم که همسرم قبلا ...

به پسر مورد علاقه م بگم که قبلا دوست پسر داشتم

در خواستگاری باید روابط قبلی رو فاش کنیم؟

نمک روی زخم ما دخترها و پسرهای توبه کرده نپاشید

تردید در ازدواج با دختری که 7 سال دوست پسر داشته

ازدواج با دختری که تلفنی با دوست پسرش رابطه داشته

نسبت به گذشته پسر مورد علاقه م احساس نا امنی می کنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
اعتراف در جلسه خواستگاری ! (۲۳ مطلب مشابه)