سلام به دوستان خانواده برتری

در رابطه با دین داری از دوستانی که دغدغه ش رو دارن می پرسم، آیا از لحاظ دین داری، از لحاظ شناخت و آگاهی تون نسبت به اسلام واقعی و بحث هاش و ... از خودتون رضایت دارید؟ 

من اغلب اوقات یک احساس گنگی دارم که خیلی عقبم از قافله، که خیلی ها از من بهترن تو این مسیر، یک جور احساس نارضایتی! 

و در عین حال به شدت روحیه پرسشگری دارم و ته و توی احکام و عقاید و اینها رو باید حتماً در بیارم، مطالعه کنم (البته تحصیلاتم در این زمینه نیست) و با عقل بپذیرم و این موضوع تا الآن خیلی بهم کمک کرده و حتی من رو چقدر به اسلامم علاقه مند تر کرده. ولی متأسفانه تو این مسیر کندم! و واقعاً نمی دونم تو این دور زمونه، تو این آخرالزمان باید چگونه باشم؟ 

آیا باید هی برم وضعیت مناسبتی واتساپ و اینستاگرام بذارم؟، آیا باید مرتباً نشر عقاید و کار فرهنگی کنم؟، و یا صرفاً آدم منش و رفتار خودش رو درست کنه کافیه؟، اینکه میگن، تو جبهه حق و باطل آدم طرف حق رو نگیره و اقدام خاصی نکنه، میفته طرف باطل. 

سوالات قبلیم رو با توجه به این موضوع می پرسم، اینکه در نهایت، شما مسیر دینی تون در زندگی رو چه جوری طی می کنید؟ صرفاً با انجام واجبات و ترک محرمات؟، آیا فقط طبق مسیر خانوادگی و با علاقه دلیل تون این مسیر رو اومدید و یا تحلیل هم کردید؟ 

اگه تحلیل کردید، خوشحال میشم منابع تون رو معرفی کنید، خلاصه که بیاین در این مورد نظرات تون رو بگین، "چه جوری در رابطه با دین داریی تون، به احساس رضایت می‌رسید؟ "


پیشنهاد:

می خوام یه کار فرهنگی بزرگ در حوزه مسائل اجتماعی و دینی بکنم

پیشنهاد برای کارهای فرهنگی اجتماعی پایگاه بسیج

فقر فرهنگی آدم ها بیشترین آسیب رو بهمون میزنه

آینده جوانان وطن از لحاظ فرهنگی چگونه خواهد بود ؟

در شهری زندگی میکنم که به بی فرهنگی معروفه !

آیا معضلات زشت اجتماعی رو باید جار زد ؟

نظرسنجی در مورد یک طرح اجتماعی



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) ارتباط با خدا (۳۳ مطلب مشابه)