من یه دختر مجردم. بعضی‌ها میگن خواستگار ندارن و از بابت نداشتن خواستگار ناراحت هستند. ولی من خواستگار داشتم و دارم امّا هیچ کدوم به ازدواج منتهی نشده. آدم خرافاتی نیستم و به بستن بخت و این جور حرف‌ها اعتقادی ندارم. در عین حال که معتقدم حتی اگه مجرد بمونم می تونم گلیم خودم رو از آب بیرون بکشم و زندگی خوب و درستی داشته باشم. از نظر نیاز جنسی و عاطفی هم که انقدر خودم رو سرکوب کردم که دیگه واقعاً به این سرکوب کردن عادت کردم. یه جورایی دیگه انگیزه‌ای برای ازدواج ندارم. البته هنوز هم معتقدم یه ازدواج خوب از مجرد موندن بهتره. ولی نمی دونم چه حکمتیه که از بین خواستگارانم هیچ کدوم شون قسمت نشده و نمی شه. 

کسانی رو دیدم که یه دونه خواستگار داشتن ولی با همون ازدواج کردن و خوشبخت شدن. یعنی اولین و آخرین خواستگارشون شوهرشون شده. بعضی‌ها به من میگن خوش به حالت که هنوز خواستگار داری توی این اوضاعی که پسرها اکثراً نمی تونن به خاطر شرایط شون ازدواج کنن. ولی به نظر من این اصلاً خوب نیست چون هیچ کدومش به ثمر نمی رسه. 

دیگه اصلاً یه جورایی بی تفاوت شدم. دخترهای دیگه وقتی خواستگار براشون زنگ میزنه خوشحال میشن ولی من دیگه این‌طوری نیستم یعنی دیگه بی تفاوت شدم یعنی دیگه هیچ خوشحالی برام نداره. همیشه همه خواستگاری هام به خاطر مسائل احمقانه و کوچک و بی اهمیت به ثمر نرسیده. همیشه اولش همه چی بهتر بوده. آقا پسر من رو پسندیده و بهتر بوده. من هم که کلاً اصلاً آدم سختگیری نیستم‌. نمی دونم حکمت خداوند چیه که این همه خواستگاری بی فایده و بی ثمره؟ 


مرتبط:

خیلی خاستگار دارم اما بی نتیجه می مونه، چرا؟

مشکل کار من کجاست که هیچ کس منو نمی خواد؟

در جلسه اول خواستگاری، به خواستگار دل نبندید

زیاد خواستگار داشتم ولی هیچ کدوم حتی زنگ نزدن جواب بگیرن

خسته شدیم از بس خواستگار اومد و رفت

چه مشکلی دارم که خواستگارهام منصرف میشن

نیامدن و پشیمان شدن خواستگارها

خواستگار دارم اما اصلا به نتیجه نمیرسه

چرا خواستگار میره و پشت سرشم نگاه نمی کنه ؟!

به طرز عجیبی خواستگارهام میرن و بر نمی گردن

بعضی خانواده ها انگار تفریحی میرن خواستگاری !

هیچ کدوم از جلسه های خواستگاریم به جلسه دوم نکشیده

چه مشکلی دارم که خواستگارام میرن و دیگه بر نمیگردند ؟

با اصرار اومدن و مشتاق رفتن و بعد گفتن نمیخوایم، استخاره بد اومده !

خبری از خواستگارم نشد، تماس بگیریم و علت رو جویا بشیم ؟

هر خواستگاری که میاد قسمت نمیشه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خواستگاری های بی سرانجام (۶۶ مطلب مشابه)