سلام

من مشکلی داشتم قبلاً. ازش ۱۰ سال میگذره الآن از اون موضوع گذشتیم امّا گاهی میاد تو فکرم آزارم میده، خواستم ببینم شما جای من بودید همین تصمیم من رو می‌گرفتید. گاهی گذشته همراه انسانه و گاهی دردناک.

من یکی از بستگان خودم رو می‌خواستم، اون آقا هم عاشقم بود امّا مشکل بزرگی داشتیم، خواهرم با برادر ایشون ازدواج کرده بود. خواهرم از زندگیش راضی نبود گاهی می اومد قهر گاهی هم حرف طلاق رو میزد. 

وقتی خانواده م فهمیدن من علاقه پیدا کردم به برادر دامادمون شدیداً مخالف شدن، خواهرم که شدیداً می‌گفت مخالفم این کار رو بکنی، بدبخت میشی، اینها خانواده شون بدجور تو زندگی شخصی عروس‌ها دخالت می کنن، تا حدودی تحقیق کردم دیدم از این بابت درست میگه. 

امّا خود پسره ماه تمام بود از همه لحاظ. منم خواستگار زیاد داشتم و اون پسر هم از ظاهر و باطن خوب بود. خانواده پسره هم فهمیدن واویلا شد، اون ها هم شدیداً مخالف بودن. من و پسره با هم در ارتباط تلفنی بودیم.

کاملاً عشقم رو پنهان کردم کاملاً سرکوبش کردم، الآن که دارم اینها رو می‌نویسم اشک هام سرازیر شدن، اون خیلی به پام ایستاد امّا من با غرور زیاد و ترس از آینده و این همه مخالف ترسیدم گفتم نه. آخه می‌ترسیدم، الآن نیاز دارم کمی باهام حرف بزنید آروم بشم، مشاوره رفتم امّا هم چنان گاهی این جور دلتنگ میشم هر چند گذشته. امّا شما جای من بودید چه کار می کردید؟

 

پیشنهاد:

دلایل پیشمانی ناگهانی دختر در دوران آشنایی ازدواج

چطور میشه فهمید جواب رد قطعیه یا ناز کردنه؟

دختر مورد علاقم جواب درستی نمیده

دختر مورد علاقم در کمال ناباوری ردم کرد

از کجا بفهمیم دختر داره ناز می کنه یا ردمون کرده ؟

چرا بعضی از دختران و پسران ناگهانی رابطه دوستی رو قطع می کنند ؟

چرا آقایون علت جواب نه رو نمی پرسند؟

قاطعانه نه گفتن، خیلی بهتر از امید واهی دادن به خواستگاره

آیا ممکنه نظر منفی دختری، بعد از چند ماه عوض بشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رد کردن خواستگار (۱۴۳ مطلب مشابه) رد کردن خواستگار فامیل (۲۹ مطلب مشابه)