سلام

دختری ۲۲ ساله هستم. از دوران دبیرستان که دوستم بهم اینستاگرام رو معرفی کرد بهش معتاد شدم. گاهی بمدت سه ماه یا چند هفته ترکش می‌کردم و گاهی هم بر می‌گشتم. استفاده من مثل بقیه اینطوریه که الکی توی صفحه سرچ می‌گردم. و گاهی کامنت ها رو می خونم.

اما از اوایل نصب اینستاگرام روی یکی از پسرهای اقوام کراش زدم (!!) اوایل خیلی با ذوق و شوق استوری ها و پست هاشون رو می‌دیدم. اگه ایشون استوری منو می‌دید یا پست منو لایک می‌کرد خیلی ذوق می‌کردم. من از اون به بعد به طور وسواس گونه‌ای شبکه اجتماعی شون رو چک می‌کنم. چند وقت پیش فهمیدم که با دختری رابطه دارن و اون دختر هم، اون استایلی که من هستم نبود، منم دیگه از اون آقا پسر سرد شدم. خیلی سرد. الآن فقط این وسواس چک کردن صفحه شون مثل یه اعتیاد برام مونده. می تونم بقیه قسمت‌های اینستاگرام رو ندید بگیرم ولی این یه صفحه رو نمی تونم. با اینکه علاقه‌ای دیگه برام نمونده ولی نمی تونم دست از چک کردن هم اون پسر و دختر بردارم!!

مشکل دوم من اینه که همه ش حس می‌کنم یکی به تلفنم دسترسی داره، حس می‌کنم یکی گوشیم رو هک کرده و هم می تونه منو از دوربین ببینه و هم استفاده من از گوشیم رو ببینه و قراره اون هارو ضبط و به اسم من پخش کنه! 

خواهش می‌کنم راهنماییم کنید، با تشکر


مرتبط:

راه اندازی اینترنت ملی چه توجیهاتی داره؟

قطعی اینترنت چقدر زندگی تون رو دچار تغییر کرده؟

عصر ارتباطات یا عصر انزوا؟

چی میشه که یه پسر یه دفعه فضای مجازی رو کنار میذاره؟

چه جوری وابستگی و عادتم رو به اینترنت کم کنم؟

دختری هستم که معتاد اینترنت شدم

به چت کردن با پسران معتاد شدم

اعتیادی به نام گوشی های هوشمند و گروه های اجتماعی

دو سال هست که به چت اعتیاد دارم

اعتیاد شدیدی به فضای مجازی دارم


پیشنهاد 2:

همیشه عکس های باز توی پروفایلم قرار میدادم، غافل از این که ...

کسی فقط ایمیل ما رو داشته باشه چیکار میتونه بکنه؟

جلوگیری از هک شدن با یه راهکار ساده

با داشتن شماره موبایل ، میشه گوشی رو هک کرد یا نه؟

میترسم از اینکه روزی عکس های خودمو تو اینترت ببینم

گوشیم هک شده یا نه؟

یه نفر در فضای مجازی ردم رو میزنه

خطرات دادن اسکن کارت ملی و اطلاعات شخصی برای شغل اینترنتی

چطور می تونم بفهمم که چه کسی اینستاگرام منو هک کرده؟

درباره هک کردن گوشی با فرستادن فایل کسی اطلاعاتی داره؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
امنیت در فضای مجازی (۵۹ مطلب مشابه)