سلام

همون طور که می دونید مدتیه به خاطر درگیری های اخیر، اینترنت به شکل گسترده ای توی ایران قطع شده و ارتباطات دچار مشکل شده، سوال من اینه که در همین چند روز اندکی که اینترنت دچار این مشکل شد شما چقدر زندگی تون تغییر کرد؟، آیا دچار صدمه شد؟، آیا توی کارهاتون اختلال پیش آورد و اگه پیش آورد چقدر بود؟، به نظرتون این قطع دسترسی چقدر لازم بود؟


مرتبط:

راه اندازی اینترنت ملی چه توجیهاتی داره؟

عصر ارتباطات یا عصر انزوا؟

چی میشه که یه پسر یه دفعه فضای مجازی رو کنار میذاره؟

چه جوری وابستگی و عادتم رو به اینترنت کم کنم؟

دختری هستم که معتاد اینترنت شدم

به چت کردن با پسران معتاد شدم

اعتیادی به نام گوشی های هوشمند و گروه های اجتماعی

دو سال هست که به چت اعتیاد دارم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)